ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ق.ظ

مای اپلیکیشنز 2

بسم الله

به رسم برخی سایت ها!

بهترین برنامه های اندروید! این بار معرفی 16 برنامه!

قبلا در مطلبی برنامه های اندروییدی که از اون ها استفاده میکنم رو نوشته بودم تا شما هم اگه مناسب دیدید استفاده کنید. اولویت من کارایی و طراحی و البته سبک بودن بود. مورد آخر ممکنه کمی در این لیست رعایت نشده باشه، چون گوشی من عوض شده و راحت تر برنامه ها رو اجرا میکنه، در نتیجه معیار من عملکرد روی گوشی الان خودم که متوسط به بالا هست شده!

توضیحات برنامه ها اکثرا از سایت کافه بازار گرفته شده. ولی چندتا از برنامه ها در مارکت های ایرانی به سختی پیدا میشن که با ستاره مشخص کردم و توضیح اونا رو یا از سایت های دیگه گرفتم یا یه مختصر خودم نوشتم. این بار، برنامه ها دسته بندی خاصی نداره!!!

لیستی که در مطلب قبلی نوشته بودم از نظر من تغییر کرده و برخی برنامه ها به نظرم باید عوض بشن، چون برنامه های بهتری براشون اومده. تغییرات رو در آخر همین مطلب مینویسم.

در لیست من دوتا برنامه ایرانی وجود داره! فیدیبو و تسکولو! همین!

توصیه اکید میکنم که برنامه ها رو از خود Google Play بگیرید و از همونجا آپدیت کنید.


 
1- Airdroid

برنامه‌ای رایگان و سریع که امکان مدیریت دستگاه آندرویدی شما را از طریق اینترنت و مرورگر وب فراهم می‌کند.

با مرورگر کامپیوتر شخصی خود از امکانات زیر لذت ببرید:
انتقال پرونده بین دستگاه آندرویدی و کامپیوتر،
کپی، کات، جستجو و حذف پرونده‌های بر روی کارت حافظه،
خواندن، ارسال و فوروارد کردن پیامک‌ها،
نصب، حذف و پشتیبان‌گیری از برنامه‌ها،
پیش‌نمایش، حذف و گرفتن خروجی از تصاویر و آلبوم‌ها بر روی کامپیوتر شخصی،
جستجو در میان آشنایان و حذف تاریخچه تماس‌ها و بسیاری امکانات دیگر.

 

2- فیدیبو / Fidibo
فیدیبو اپلیکیشن رایگانی است که با نصب آن بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود، هزاران کتاب از بهترین ناشران ایران را همراه خود خواهید داشت! با استفاده از این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود کتاب‌های مورد علاقه‌تان را دانلود و مطالعه کنید.
مهم اینه که حق ناشر تو این برنامه رعایت شده و در حال حاضر حدود 4000 کتاب در این برنامه هست.
 
3- CM Speed Booster
اگر سرعت دستگاه اندرویدی‌تان کاهش پیدا کرده و حافظه‌‌ی داخلی آن زود پر می‌شود، برنامه‌ی CM Speed Booster را از دست ندهید. با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی فایل‌های Junk و Cache را حذف نمود.
قبلا Clean Master رو معرفی کرده بودم، ولی اون برنامه خیلی سنگینه و کارهای اضافه زیادی میخواد انجام بده! جدیدا یه مشکل داره که خودشو به عنوان برنامه پرمصرف CPU و باتری میشناسه و میخواد ببنده!!! شاید الان که شما میخونید برطرف شده باشه.
 
4- Drippler

تمام چیزی که لازم است راجع به اندروید خود بدانید!
آخرین شایعات، به‌روز‌رسانی‌های نرم‌افزار‌ها، نکته‌هایی استفاده، برنامه‌ها و بازی‌ها و بسیاری دیگر..
این برنامه به شما کمک می‌کند بیشترین استفاده را از گوشی خود ببرید و مطمئن باشید که دیگر آخرین آپدیت‌ها و اخبار را از دست نمی‌دهید.

خیلی از برنامه های همین مجموعه رو از طریق همین برنامه پیدا کردم و البته برنامه های زیادی هم معرفی میکنه که ممکنه برای شما مفید باشه!!

 
5- SHAREit
این برنامه به شما این امکان را می دهد که فایل های خود را به آسانی با سرعتی باور نکردنی انتقال دهید. تمامی اپلیکیشن هایی که بر روی موبایل و یا تبلت خود دارید را در صفحه خود به نمایش می گذارد و نیازی به رجوع به فایل منیجر برای انتقال فایل ندارید و به راحتی می توانید آن ها را انتقال دهید و یا بلوتوث کنید
به شخصه علاقه ای به Zapya ندارم! وگرنه اون هم خوبه!
 
6- Rewire
برنامه‌ی Rewire، برنامه‌ای مناسب برای یادداشت نمودن عادت‌های روزانه و اهداف در طی هفته است. برای هر کاری که مدنظرتان است تاریخ تعیین کنید و یادداشت کوچکی از آن بنویسید. این برنامه یک سیستم قوی برنامه‌ریزی است. ویجت آن را بر روی صفحه‌ی اول تنظیم نموده تا همیشه برنامه‌ی روزانه‌ی خود را بدانید. 
برنامه Since (*) دیگر توصیه شخصی من هست که کافه بازار اونو نداره! کار برنامه ساده و شاید از نظر بعضی ها مسخره باشه. شما تاریخی به برنامه میدید، و برنامه تعداد روزهای اون تاریخ تا امروز رو براتون میشمره و هر روز اضافه میکنه. میتونید برای هر شمارنده عنوان بذارید! مثلا از روزی که شروع کردید دروغ نگید یا سیگار نکشید و ... . اینطوری میدونید چند روزه که دارید اون کارو انجام میدید یا انجام نمیدید! این برنامه ها حالت انگیزشی دارن!!!!
 
7- Taskulu (*)
با تسکولو می‌توانید پروژه ایجاد کنید و به هر تعداد که خواستید فهرست کاری در نظر بگیرید. با تسکولو کار کردن با صدها فهرست سریع و آسان است. هر فهرست کاری قسمت‌هایی برای انجام، در حال انجام و انجام شده دارد که پیگیری وضعیت کارها را ساده‌تر می‌کند. مسئولیت انجام کار‌ها را به افراد تیم خود بسپارید، زمان تحویل را معین کنید، به آنها فایل پیوست کنید و دیدگاه بنویسید.
 
8- Opera Max New (*)
Opera Max با فشرده سازی فیلم ها، عکس ها، رسانه ها و غیره در تقریبا تمام برنامه ها و وب سایت های مورد علاقه شما – بدون از دست دادن قابل توجه کیفیت – صرفه جویی دیتا را فراهم می کند. گاهی Opera Max می تواند یک ویدئو 10 مگابایتی را به 3 مگابایت فشرده کند و به طور قابل توجهی از بافر ویدئو کم کند. (صرفه جویی بر اساس نمونه برداری از کاربران ایالات متحده است).
ممکنه برای راه اندازی اولیه نیاز به فیلتر شکن داشته باشید! در ضمن، دفعات بعد که بخواید فیلترشکن اجرا کنید، اینو که قطع میکنید، هر چند دقیقه، فیلتر شکن رو هم قطع میکنه و مجبورید دوباره وصل کنید. یه مقدار گاهی اذیت میکنه. گزارش دادم به شرکت نویسنده، بلکه حل بشه. ان شاء الله الان که میخونید حل شده باشه.
 
9- Journey
یک اپلیکیشن بی‌نظیر برای ثبت وقایع روزانه و دفتر خاطرات شما!
لحظه‌های زندگی خود را ثبت کنید٬ از اتفاقات روزمره و کاری خود گرفته تا یک ماجراجویی و سفر پر حادثه!
با استفاده از این برنامه تمامی وقایع زندگی خود را به تفکیک روز در تقویم برنامه و مکان‌هایی که هر خاطره برای شما روی داده است مشاهده کنید برای خاطرات خود عکس انتخاب کنید٬ آن‌ها را تگ بزنید و بهترین دفترچه‌ی خاطرات دیجیتالی‌تان را همیشه و همه جا همراه داشته باشید!
 
10- News Republic

همه اخبار فوق‌العاده در یک برنامه. با این برنامه فقط مباحث خبری مورد علاقه خود را دنبال کنید.

خودم به شخصه Google Newsstand رو بیشتر می پسندم ولی به علت فیلتر و ... قابل دسترسی نیست و در حالی که همون منابع رو میشه از طریق همین برنامه مطالعه کرد!!! حالا این که چرا فیلتره شاید چیز بیشتری از گوگل فیلتره و این هم قربانی سرویس های دیگه شده!!!

 
11- AirLock

با نصب برنامه‌ی Air Lock Screen، دستگاه اندرویدی خود را فقط با حرکت دست روشن و خاموش کنید!

 
 
 
 
12- Gravity Screen
اگر از تلفن همراه خود زیاد استفاده می کنید و از روشن و خاموش کردن دایم آن خسته شده‌اید این برنامه می‌تواند به کارتان بیاید!
کافیست تنظیمات شتاب سنج مورد نظرتان را در این برنامه قرار دهید تا هرگاه تلفن همراه شما در زاویه‌ی خاصی قرار گرفت به صورت اتوماتیک روشن و یا خاموش گردد!
این برنامه رو از قبلی بیشتر میپسندم. قبلی گاهی تو نور کم بد کار میکنه و البته گاهی وسط کار دستتون از جلو سنسور رد بشه صفحه خاموش میشه و حالتون گرفته! در ضمن، هر دو مصرف باتری رو افزایش میدن. البته من فعلا از هیچ کودوم استفاده ای نمیکنم چون قاب گوشی من با باز و بسته شدن، صفحه رو روشن و خاموش میکنه و فعلا نیازی به این برنامه ها نیست!
 
13- Castro (*)
کار این برنامه نشون دادن مشخصات داخلی گوشیه. همین. نمونه مشابه این برنامه CPU-Z هست.
 
 
 
 
14- Over (*)
قبلا برنامه های ویرایش عکس رو گذاشته بودم. این برنامه به نظرم بهترین برنامه برای گذاشتن متن (انگلیسی) روی تصویره و به نظرم رایگان نیست و به همین علت تو مارکت ها ارائه نمیشه. البته مطمئن نیستم.
 
 
 
15- Weather Timeline (*)
کلا به برنامه های هوا شناسی علاقه ندارم، ولی این برنامه ظاهر و کارایی خوبی داره. به شدت طراحی برنامه رو میپسندم!
 
 
 
 
16 - My Data Manager

مصرف دیتا (gprs) و اینترنت (WiFi) موبایل خود را کنترل کنید. صرفه‌جویی کنید و کاراتر مصرف کنید. با این برنامه می‌توانید هشدارهای میزان مصرف دیتا تعیین کنید و با گراف‌هایی زیبا میزان مصرف خود را کنترل کنید.

یه مقدار برای من مصرف باتری رو برده بالا! برنامه Opera Max که معرفی کردم، همین کار رو هم در سطح کمی پایین تر انجام میده.

 


تغییرات لیست قبلی:

پیام رسانی

1- Messanger که کار خود گوگل هست. درسته شخصی سازی و حتی ویژگی های خاص زیادی نداره، ولی خیلی خوبه.

2- Telegram که قبلا هم گفته بودم.

3- WhatsApp که به جای وایبر استفاده میکنم. وایبر که کلا تعطیله!!!

تقویم، برنامه ریزی و مدیریت کارها

از انتخاب های قبلی فقط برنامه Keep مونده و بقیه برنامه هایی که گفته بودم درسته که خوب هستن، ولی انتخاب های حال حاضر من نیستن! سه تا توصیه جدید من به شما ایناست:

1- Google Calendar که با به روزرسانی های خودش خیلی بهتر شده.

2- /du:/ free که به خاطر اسم عجیبش، با جستجو هم نمیتونید پیداش کنید! خوبیش اینه که با google tasks هماهنگ میشه.

3- Swipes که ساده و خوبه ولی با google tasks هماهنگ نمیشه.

صوت و تصویر

از لیست قبلی، نظرم هنوز روی TuneIn Radio و Shuttle Player هست. برنامه های جدیدی که پیشنهاد میکنم:

1- Spotify که برا آهنگ باز ها عالیه، مخصوصا خارجی بازها!!!! البته برا ثبت نامش باید فیلتر شکن داشته باشید!

2- Google play music که خوبه.

3- Parrot که برای ضبط صداست.

4- Quick Lyric برای خارجی بازها که متن آهنگ میخوان!!!

شبکه های اجتماعی

برنامه Instagram جای خودشو داره. شما میتونید توی اینترنت برنامه Instagram+ رو بگیرید که همون برنامه اصلیه، با قابلیت دانلود تصاویر!

ایمیل و اینترنت

علاوه بر موارد قبلی که هنوز عالی هستن ولی دیگه استفاده نمیکنم، برنامه هایی که برای ایمیل ارزش استفاده دارند:

1- Inbox برنامه گوگل هست و کارش درسته!

2- Microsoft Outlook درسته که کار مایکروسافته، ولی خوبه!

3- Mailbox که محصول dropbox هست و خیلی هم خوبه.

مطلب قبلی


نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

به رسم برخی سایت ها!

بهترین برنامه های اندروید! این بار معرفی 16 برنامه!

قبلا در مطلبی برنامه های اندروییدی که از اون ها استفاده میکنم رو نوشته بودم تا شما هم اگه مناسب دیدید استفاده کنید. اولویت من کارایی و طراحی و البته سبک بودن بود. مورد آخر ممکنه کمی در این لیست رعایت نشده باشه، چون گوشی من عوض شده و راحت تر برنامه ها رو اجرا میکنه، در نتیجه معیار من عملکرد روی گوشی الان خودم که متوسط به بالا هست شده!

توضیحات برنامه ها اکثرا از سایت کافه بازار گرفته شده. ولی چندتا از برنامه ها در مارکت های ایرانی به سختی پیدا میشن که با ستاره مشخص کردم و توضیح اونا رو یا از سایت های دیگه گرفتم یا یه مختصر خودم نوشتم. این بار، برنامه ها دسته بندی خاصی نداره!!!

لیستی که در مطلب قبلی نوشته بودم از نظر من تغییر کرده و برخی برنامه ها به نظرم باید عوض بشن، چون برنامه های بهتری براشون اومده. تغییرات رو در آخر همین مطلب مینویسم.

در لیست من دوتا برنامه ایرانی وجود داره! فیدیبو و تسکولو! همین!

توصیه اکید میکنم که برنامه ها رو از خود Google Play بگیرید و از همونجا آپدیت کنید.


 
1- Airdroid

برنامه‌ای رایگان و سریع که امکان مدیریت دستگاه آندرویدی شما را از طریق اینترنت و مرورگر وب فراهم می‌کند.

با مرورگر کامپیوتر شخصی خود از امکانات زیر لذت ببرید:
انتقال پرونده بین دستگاه آندرویدی و کامپیوتر،
کپی، کات، جستجو و حذف پرونده‌های بر روی کارت حافظه،
خواندن، ارسال و فوروارد کردن پیامک‌ها،
نصب، حذف و پشتیبان‌گیری از برنامه‌ها،
پیش‌نمایش، حذف و گرفتن خروجی از تصاویر و آلبوم‌ها بر روی کامپیوتر شخصی،
جستجو در میان آشنایان و حذف تاریخچه تماس‌ها و بسیاری امکانات دیگر.

 

2- فیدیبو / Fidibo
فیدیبو اپلیکیشن رایگانی است که با نصب آن بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود، هزاران کتاب از بهترین ناشران ایران را همراه خود خواهید داشت! با استفاده از این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود کتاب‌های مورد علاقه‌تان را دانلود و مطالعه کنید.
مهم اینه که حق ناشر تو این برنامه رعایت شده و در حال حاضر حدود 4000 کتاب در این برنامه هست.
 
3- CM Speed Booster
اگر سرعت دستگاه اندرویدی‌تان کاهش پیدا کرده و حافظه‌‌ی داخلی آن زود پر می‌شود، برنامه‌ی CM Speed Booster را از دست ندهید. با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی فایل‌های Junk و Cache را حذف نمود.
قبلا Clean Master رو معرفی کرده بودم، ولی اون برنامه خیلی سنگینه و کارهای اضافه زیادی میخواد انجام بده! جدیدا یه مشکل داره که خودشو به عنوان برنامه پرمصرف CPU و باتری میشناسه و میخواد ببنده!!! شاید الان که شما میخونید برطرف شده باشه.
 
4- Drippler

تمام چیزی که لازم است راجع به اندروید خود بدانید!
آخرین شایعات، به‌روز‌رسانی‌های نرم‌افزار‌ها، نکته‌هایی استفاده، برنامه‌ها و بازی‌ها و بسیاری دیگر..
این برنامه به شما کمک می‌کند بیشترین استفاده را از گوشی خود ببرید و مطمئن باشید که دیگر آخرین آپدیت‌ها و اخبار را از دست نمی‌دهید.

خیلی از برنامه های همین مجموعه رو از طریق همین برنامه پیدا کردم و البته برنامه های زیادی هم معرفی میکنه که ممکنه برای شما مفید باشه!!

 
5- SHAREit
این برنامه به شما این امکان را می دهد که فایل های خود را به آسانی با سرعتی باور نکردنی انتقال دهید. تمامی اپلیکیشن هایی که بر روی موبایل و یا تبلت خود دارید را در صفحه خود به نمایش می گذارد و نیازی به رجوع به فایل منیجر برای انتقال فایل ندارید و به راحتی می توانید آن ها را انتقال دهید و یا بلوتوث کنید
به شخصه علاقه ای به Zapya ندارم! وگرنه اون هم خوبه!
 
6- Rewire
برنامه‌ی Rewire، برنامه‌ای مناسب برای یادداشت نمودن عادت‌های روزانه و اهداف در طی هفته است. برای هر کاری که مدنظرتان است تاریخ تعیین کنید و یادداشت کوچکی از آن بنویسید. این برنامه یک سیستم قوی برنامه‌ریزی است. ویجت آن را بر روی صفحه‌ی اول تنظیم نموده تا همیشه برنامه‌ی روزانه‌ی خود را بدانید. 
برنامه Since (*) دیگر توصیه شخصی من هست که کافه بازار اونو نداره! کار برنامه ساده و شاید از نظر بعضی ها مسخره باشه. شما تاریخی به برنامه میدید، و برنامه تعداد روزهای اون تاریخ تا امروز رو براتون میشمره و هر روز اضافه میکنه. میتونید برای هر شمارنده عنوان بذارید! مثلا از روزی که شروع کردید دروغ نگید یا سیگار نکشید و ... . اینطوری میدونید چند روزه که دارید اون کارو انجام میدید یا انجام نمیدید! این برنامه ها حالت انگیزشی دارن!!!!
 
7- Taskulu (*)
با تسکولو می‌توانید پروژه ایجاد کنید و به هر تعداد که خواستید فهرست کاری در نظر بگیرید. با تسکولو کار کردن با صدها فهرست سریع و آسان است. هر فهرست کاری قسمت‌هایی برای انجام، در حال انجام و انجام شده دارد که پیگیری وضعیت کارها را ساده‌تر می‌کند. مسئولیت انجام کار‌ها را به افراد تیم خود بسپارید، زمان تحویل را معین کنید، به آنها فایل پیوست کنید و دیدگاه بنویسید.
 
8- Opera Max New (*)
Opera Max با فشرده سازی فیلم ها، عکس ها، رسانه ها و غیره در تقریبا تمام برنامه ها و وب سایت های مورد علاقه شما – بدون از دست دادن قابل توجه کیفیت – صرفه جویی دیتا را فراهم می کند. گاهی Opera Max می تواند یک ویدئو 10 مگابایتی را به 3 مگابایت فشرده کند و به طور قابل توجهی از بافر ویدئو کم کند. (صرفه جویی بر اساس نمونه برداری از کاربران ایالات متحده است).
ممکنه برای راه اندازی اولیه نیاز به فیلتر شکن داشته باشید! در ضمن، دفعات بعد که بخواید فیلترشکن اجرا کنید، اینو که قطع میکنید، هر چند دقیقه، فیلتر شکن رو هم قطع میکنه و مجبورید دوباره وصل کنید. یه مقدار گاهی اذیت میکنه. گزارش دادم به شرکت نویسنده، بلکه حل بشه. ان شاء الله الان که میخونید حل شده باشه.
 
9- Journey
یک اپلیکیشن بی‌نظیر برای ثبت وقایع روزانه و دفتر خاطرات شما!
لحظه‌های زندگی خود را ثبت کنید٬ از اتفاقات روزمره و کاری خود گرفته تا یک ماجراجویی و سفر پر حادثه!
با استفاده از این برنامه تمامی وقایع زندگی خود را به تفکیک روز در تقویم برنامه و مکان‌هایی که هر خاطره برای شما روی داده است مشاهده کنید برای خاطرات خود عکس انتخاب کنید٬ آن‌ها را تگ بزنید و بهترین دفترچه‌ی خاطرات دیجیتالی‌تان را همیشه و همه جا همراه داشته باشید!
 
10- News Republic

همه اخبار فوق‌العاده در یک برنامه. با این برنامه فقط مباحث خبری مورد علاقه خود را دنبال کنید.

خودم به شخصه Google Newsstand رو بیشتر می پسندم ولی به علت فیلتر و ... قابل دسترسی نیست و در حالی که همون منابع رو میشه از طریق همین برنامه مطالعه کرد!!! حالا این که چرا فیلتره شاید چیز بیشتری از گوگل فیلتره و این هم قربانی سرویس های دیگه شده!!!

 
11- AirLock

با نصب برنامه‌ی Air Lock Screen، دستگاه اندرویدی خود را فقط با حرکت دست روشن و خاموش کنید!

 
 
 
 
12- Gravity Screen
اگر از تلفن همراه خود زیاد استفاده می کنید و از روشن و خاموش کردن دایم آن خسته شده‌اید این برنامه می‌تواند به کارتان بیاید!
کافیست تنظیمات شتاب سنج مورد نظرتان را در این برنامه قرار دهید تا هرگاه تلفن همراه شما در زاویه‌ی خاصی قرار گرفت به صورت اتوماتیک روشن و یا خاموش گردد!
این برنامه رو از قبلی بیشتر میپسندم. قبلی گاهی تو نور کم بد کار میکنه و البته گاهی وسط کار دستتون از جلو سنسور رد بشه صفحه خاموش میشه و حالتون گرفته! در ضمن، هر دو مصرف باتری رو افزایش میدن. البته من فعلا از هیچ کودوم استفاده ای نمیکنم چون قاب گوشی من با باز و بسته شدن، صفحه رو روشن و خاموش میکنه و فعلا نیازی به این برنامه ها نیست!
 
13- Castro (*)
کار این برنامه نشون دادن مشخصات داخلی گوشیه. همین. نمونه مشابه این برنامه CPU-Z هست.
 
 
 
 
14- Over (*)
قبلا برنامه های ویرایش عکس رو گذاشته بودم. این برنامه به نظرم بهترین برنامه برای گذاشتن متن (انگلیسی) روی تصویره و به نظرم رایگان نیست و به همین علت تو مارکت ها ارائه نمیشه. البته مطمئن نیستم.
 
 
 
15- Weather Timeline (*)
کلا به برنامه های هوا شناسی علاقه ندارم، ولی این برنامه ظاهر و کارایی خوبی داره. به شدت طراحی برنامه رو میپسندم!
 
 
 
 
16 - My Data Manager

مصرف دیتا (gprs) و اینترنت (WiFi) موبایل خود را کنترل کنید. صرفه‌جویی کنید و کاراتر مصرف کنید. با این برنامه می‌توانید هشدارهای میزان مصرف دیتا تعیین کنید و با گراف‌هایی زیبا میزان مصرف خود را کنترل کنید.

یه مقدار برای من مصرف باتری رو برده بالا! برنامه Opera Max که معرفی کردم، همین کار رو هم در سطح کمی پایین تر انجام میده.

 


تغییرات لیست قبلی:

پیام رسانی

1- Messanger که کار خود گوگل هست. درسته شخصی سازی و حتی ویژگی های خاص زیادی نداره، ولی خیلی خوبه.

2- Telegram که قبلا هم گفته بودم.

3- WhatsApp که به جای وایبر استفاده میکنم. وایبر که کلا تعطیله!!!

تقویم، برنامه ریزی و مدیریت کارها

از انتخاب های قبلی فقط برنامه Keep مونده و بقیه برنامه هایی که گفته بودم درسته که خوب هستن، ولی انتخاب های حال حاضر من نیستن! سه تا توصیه جدید من به شما ایناست:

1- Google Calendar که با به روزرسانی های خودش خیلی بهتر شده.

2- /du:/ free که به خاطر اسم عجیبش، با جستجو هم نمیتونید پیداش کنید! خوبیش اینه که با google tasks هماهنگ میشه.

3- Swipes که ساده و خوبه ولی با google tasks هماهنگ نمیشه.

صوت و تصویر

از لیست قبلی، نظرم هنوز روی TuneIn Radio و Shuttle Player هست. برنامه های جدیدی که پیشنهاد میکنم:

1- Spotify که برا آهنگ باز ها عالیه، مخصوصا خارجی بازها!!!! البته برا ثبت نامش باید فیلتر شکن داشته باشید!

2- Google play music که خوبه.

3- Parrot که برای ضبط صداست.

4- Quick Lyric برای خارجی بازها که متن آهنگ میخوان!!!

شبکه های اجتماعی

برنامه Instagram جای خودشو داره. شما میتونید توی اینترنت برنامه Instagram+ رو بگیرید که همون برنامه اصلیه، با قابلیت دانلود تصاویر!

ایمیل و اینترنت

علاوه بر موارد قبلی که هنوز عالی هستن ولی دیگه استفاده نمیکنم، برنامه هایی که برای ایمیل ارزش استفاده دارند:

1- Inbox برنامه گوگل هست و کارش درسته!

2- Microsoft Outlook درسته که کار مایکروسافته، ولی خوبه!

3- Mailbox که محصول dropbox هست و خیلی هم خوبه.

۹۴/۰۵/۲۶

نظرات  (۵)

طاقچه رو خیلی وقته نصب کردم. البته بازم بگم هیچی کتاب راس راسکی نمیشه. خیلی لذت داده وقتی وارد ی کتاب فروشیه واقعی میشی با کلی کتاب. من حاضرم ب بهانه ی تفریح هم ک شده برم کتاب فروشی توش قدم بزنم و محاله بدون کتاب بیرون بیام. اما الان اینقد کتاب نخونده دارم ک با خودم عهد کردم تا نخوندمشون پا توی کتاب فروشی نذارم. :) فک کنم حالا حالاها رنگ کتابفروشی رو نبینم
پاسخ:
آره، کتاب کاغذی یه چیز دیگه است.
یادمه اصفهان که بودم، کتاب فروشی های بزرگی داشت.
همیشه لذت میبردم وقتی بین قفسه ها راه می رفتم و یه آهنگ ملایم پخش میشد و منم سرک میکشیدم تو قفسه ها.
تو کاشان هم مثلا خانه کتاب هست، ولی جدیدا کمتر سر زدم.
همونطور که گفتید تموم کردن کتابایی که آدم تا حالا خریده باید اولویت داشته باشه.
ممناین میشم که اگه اون پی دی افی ها رو هم پیدا کردید اعلام کنید
پاسخ:
براتون نوشتم که برنامه طاقچه، اکثر کتابا رو با فرمت ePub و بعضی ها رو به شکل pdf میده. البته ظاهرا باز هم نمیشه فایل جدا رو برداشت. ولی این فرمت ها برای نمایش قابلیت های خوبی دارن. حیف که طاقچه تعداد کتاباش کمه، وگرنه محیط و راحتی کارش رو به فیدیبو ترجیح میدم.
سلام
فیدیبو رو نصبیدم.
کتابای رایگانش خیلی کمه!
پاسخ:
سلام.
بالاخره باید بابت کتاب پول خرج کرد خانم محترم!
توی اینترنت که pdf اکثر کتابا هست. ولی خودم سعی می کنم حداقل توی زمینه کتاب داخلی(!) حقوق ناشر و نویسنده رو رعایت کنم.
و فیدیبو کار رو راحت کرده. البته فایل رو جداگانه نمیده و باید حتما با همون نرم افزار خوند. ولی فکر کنم هستن برنامه های دیگه مشابه فیدیبو که کتاب رو با نسخه pdf یا ePub به صورت قانونی ارائه میدن.
الان اسم اونا رو یادم نیست. اگه پیدا کردم، به اوشون اطلاع میدم.
فیدیبو هم باید عالی باشه. ولی خوندن کتاب با گوشی آزاردهنده س.
ریور و اون یکی دیگه هم خوب داشته باشم.
مرسی بابت این اطلاعات
پاسخ:
خوندن کتاب با گوشی رو قبول دارم سخته. ولی کار جالبیه. برای ما که گاهی خرید بعضی کتابا سخته و علاوه بر قیمت خودشون باید قیمت پست رو هم بپردازیم، خرید کتاب 18 هزار تومنی با قیمت مثلا 11 هزار تومن خوبه. این عددا رو مثال زدم البته.
یه برنامه دیگه هم شبیه rewire دیدم که اسمش رو یادم نیست. ولی جالب هستن.
خواهش از خودمان در می کنیم.
سلام
اینا همه یکجا قابل نصبن روی گوشی؟ خیلی هاشونو ک دارم. بعضیاشو هم نه. ویرایش عکس فک کنم خوبه  ک داشته باشم.
پاسخ:
سلام. معلومه که قابل نصبه. ما که نصب کردیم و شد!
توی برنامه های این نوشته، توصیه من بیشتر روی این موارده: Airdroid، Drippler، Opera Max، Over.
توی برنامه های اون نوشته(!)، نظر من به شدت روی ایناست: Telegram، Instagram، Inbox، Snapseed، VSCO Cam، Keep، gReader و Pocket
برا من که داشتنشون رو گوشی واجبه. توی اینا هم چندتا رو روزانه چندین بار استفاده میکنم و جزء زندگیم شدن! یعنی: Pocket، Telegram، Instagram، Inbox، gReader، Airdriod.
یه سری برنامه کاربردی هم هست که چون فیلتره معرفی نکردم. مثلا Mightytext یا PushBullet و ... که نمیدونم چرا فیلتر هستن! تو برنامه هایی هم که معرفی کردم هم برنامه های فیلتر هستن. بگذریم و زیاد به عمو فیلترچی گیر ندیم که ان شاء الله خدا به ما گیر ندهد، آمین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی