ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ب.ظ

به کدامین گناه؟!

بسم الله

For What Sin?!

به کدامین گناه؟!


یکی از دوستان، یعنی آقای مشرقی، طرحی رو اجرا کرده بودند و خواستند بنا به خواست فرد دیگری، کمی تغییرات در آن ایجاد شود. نتیجه شد تصاویری که می بینید به علاوه کار خود آقای مشرقی. بنده اثر ایشون رو دوست دارم و از خیلی جهات بهتر از کار بنده هست. سایز بزرگ کارها رو هم اگه خواستید، فکر کنم بتونم بدم به کسی که ایمیلش رو توی بخش نظرات ارسال کنه.




ستاره رو بعدا اضافه کردم و به نظرم اگر نباشه بهتره و یا حداقل اینطوری نباشه!


کارهای آقای مشرقی:



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

For What Sin?!

به کدامین گناه؟!


یکی از دوستان، یعنی آقای مشرقی، طرحی رو اجرا کرده بودند و خواستند بنا به خواست فرد دیگری، کمی تغییرات در آن ایجاد شود. نتیجه شد تصاویری که می بینید به علاوه کار خود آقای مشرقی. بنده اثر ایشون رو دوست دارم و از خیلی جهات بهتر از کار بنده هست. سایز بزرگ کارها رو هم اگه خواستید، فکر کنم بتونم بدم به کسی که ایمیلش رو توی بخش نظرات ارسال کنه.




ستاره رو بعدا اضافه کردم و به نظرم اگر نباشه بهتره و یا حداقل اینطوری نباشه!


کارهای آقای مشرقی:

۹۴/۰۷/۲۱

نظرات  (۲)

۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۶ محسن میرزابیکی
سلام سید جان... 
خدا قوت 
آثار بسیار زیبا و تاثیرگذاری شدند...
پاسخ:
سلام عزیز جان
لطف داری
سپاس
۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۶ زینب هاشمی
سلام
این پست شما هم دست کمی از اخبار نداره! همش جنگ و کشت و کشتار و غم!!
والاااا
خدا همشونو نجات بده و دشمنان اسلام رو نابود کنه ان شاءالللللللله....
پاسخ:
سلام.
به نوعی آره. اینقدر خبرای ناخوشایند و بد زیاد شده که پوستمون حسابی کلفت شده و انگار نه انگار یه عده این همه دارن زجر می کشن.
به نظرم نسبتا کار خوبی دراومد و گفتم حداقل منتشر کنم تا اگه کسی دید و دوست داشت، بتونه استفاده کنه.
ممنون که سر زدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی