ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ب.ظ

آیا هنوز عاشق یکدیگر خواهند بود؟

بسم الله

زوج جوانی با گریم 70 سال پیرتر شدند تا ببینند
آیا هنوز عاشق یکدیگر خواهند بود؟

تاویس و کریستی، یک زوج بیست و چند ساله، توسط گریم تا 70 سال پیرتر شدند و با یکدیگر رو به رو شدند. بازخورد آن ها تاثر برانگیز، و پاسخ آن ها به سوالات کارگردان خردمندانه است. در هر 3 نوبت گریم، 20 سال به سن این زوج اضافه شده، و آن ها را از 20 سالگی به 90 سالگی برده است.


برای خودم جالب بود، بد نیست ببینید. گرچه بهتره کمی انگلیسی بلد باشید.

خوندن نظرات زیر مطلب اصلی هم میتونه جالب باشه. پس سر بزنید. سپاس.


منبع این مطلب



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

زوج جوانی با گریم 70 سال پیرتر شدند تا ببینند
آیا هنوز عاشق یکدیگر خواهند بود؟

تاویس و کریستی، یک زوج بیست و چند ساله، توسط گریم تا 70 سال پیرتر شدند و با یکدیگر رو به رو شدند. بازخورد آن ها تاثر برانگیز، و پاسخ آن ها به سوالات کارگردان خردمندانه است. در هر 3 نوبت گریم، 20 سال به سن این زوج اضافه شده، و آن ها را از 20 سالگی به 90 سالگی برده است.


برای خودم جالب بود، بد نیست ببینید. گرچه بهتره کمی انگلیسی بلد باشید.

خوندن نظرات زیر مطلب اصلی هم میتونه جالب باشه. پس سر بزنید. سپاس.


منبع این مطلب

۹۴/۱۲/۱۰

نظرات  (۱)

خیلی جالب بود و البته غم انگیز.
یه حس خاصی داره یه چیزی شبیه دلگیری یا دلتنگی یا .... نمی دونم
یه چیزی شاید شبیه حسرت .

من اگه جای اینا بودم هرگز این کار رو نمی کردم چون :

 

زندگی، سبزترین آیه، در اندیشه برگ

زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق

زندگی، فهم نفهمیدن هاست . . .




در کل خیلی جالب بود . :)
پاسخ:
سلام.
ممنون از وقتی که گذاشتید، سر زدید و نظرتون رو به اشتراک گذاشتید. خیلی زیبا بود.
همیشه از خوندن نظرات دیگران خوشحال میشم. مخصوصا نظراتی که صرفا تعریف و تمجید الکی نیست و بیانگر عقیده شخصی دوستان هست، حتی اگر خیلی مربوط به پست نباشه.

در مطالبی که توی دسته ی "دیگر اذهان" منتشر میکنم، سعی بر اینه که علاوه بر جالب بودن، جای دیگه در وب فارسی منتشر نشده باشه.
مطالب بکر و جالب زیادی وجود داره که یه نفر باید زمانی رو اختصاص بده و از بین انبوه محتوای مختلف پیداشون کنه. حتی خود من مطالب مختلفی رو ذخیره کردم که هر کودوم از جنبه هایی حداقل برای خودم جالب هستند اما منتشر نکردم. علتش گاهی مشغله و نداشتن وقت برای ترجمه هست، یا منتظر موندن برای رسیدن زمان خاص، یا نداشتن انگیزه (که تا حدی از نداشتن مخاطب نشئت میگیره)، یا ذخیره برای بعد یا عدم امکان نشر!!! حتی برخی از اون ها رو بعدا دیدم که جاهایی منتشر شدن یا متاسفانه از زمان مناسبش گذشته و بین مطالبم فراموش و گم شده!
به هر حال اگر در اون نوشته ها سری به منبعشون بزنید، حتما مطالب خوب دیگه ای توی اون سایت ها پیدا می کنید.

باز هم سپاس از شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی