ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ق.ظ

بازبینی پرتره ها

بسم الله

جک

گذشت 20 سال

بازبینی پرتره ها


در 1986، من یک سری پرتره مستقیم از اطرافیان خود گرفته بودم - دوستان هنرمند، نویسنده، معتاد و مثل این ها - این سری اصلی "پرتره ها" نام داشت. 20 سال بعد، در 2006، من چندین نفر از آن ها را به استودیوی خودم برگرداندم تا سری عکس این زمان را بسازم - بازبینی پرتره ها: 1986، 2006. در ساخت این مجموعه دو پرتره ای، در پی کشف توانایی خارق العاده فرآیند عکاسی در آشکارسازی مفهوم فراموش نشدنی زمان و فنا بودم. کارهای این سری در مجموعه ی بزرگتری در استرالیا و مجموعه ملی بیبلیوتک فرانسه نگهداری می شود.

پولی


ران


ادی


دبی


پیتر - در خلال این مدت فوت شده است.


دنیس


یاسمین


سایت منبع



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

جک

گذشت 20 سال

بازبینی پرتره ها


در 1986، من یک سری پرتره مستقیم از اطرافیان خود گرفته بودم - دوستان هنرمند، نویسنده، معتاد و مثل این ها - این سری اصلی "پرتره ها" نام داشت. 20 سال بعد، در 2006، من چندین نفر از آن ها را به استودیوی خودم برگرداندم تا سری عکس این زمان را بسازم - بازبینی پرتره ها: 1986، 2006. در ساخت این مجموعه دو پرتره ای، در پی کشف توانایی خارق العاده فرآیند عکاسی در آشکارسازی مفهوم فراموش نشدنی زمان و فنا بودم. کارهای این سری در مجموعه ی بزرگتری در استرالیا و مجموعه ملی بیبلیوتک فرانسه نگهداری می شود.

پولی


ران


ادی


دبی


پیتر - در خلال این مدت فوت شده است.


دنیس


یاسمین


سایت منبع

نظرات  (۳)

غلط است این که گویند به دل ره است دل را
دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد
پاسخ:
خود شما می دانید
که در این شهر غریب
جای ما نزدیک است

گر که راه افتادید
انتهای بن بست
زیر کوی مشرق
زنگ کوچک داریم
بفشارید همان را با دل
تا شود باز دری
دری از جنس فلز
سرد و بی روح ولیک
رویشی هست در آن

پله ها را آرام
یک به یک طی باید
گرچه پایین اما،
آسمانش نزدیک،
مردمش خوب همه
همگی مشتاقند
تا که یاری بینند

آری آری، نزدیک،
لیکن
زنگ ها را که صدا خواهد زد؟

---------------
سلام. یه بار هم پا توی کفش سهراب کرده باشیم بد نیست! کفشش جادار تره!
بنظرم اینا آرایش نکردن! تغییر چهره دادن!! قبول ندارید؟؟  
والااااا....
آدم در روز چقد باید وقت داشته باشه پای آینه صرف کنه!
خوشحالم ک خودمو تا این مرحله ب تغییر چهره عادت ندادم. شایدم اشتباه کردم ولی اینطوری خیالم راحت تره!

(ولی خدایی عجب هلویی شده بوداااا) :))
پاسخ:
:))) گیر ندید به این بنده های خدا! شاید از کمبود اعتماد به نفس رنج میبرن! شاید مشکلات زیادی دارن و آرایش بهشون حس خوبی میده تا اونا رو فراموش کنن! شاید هم واقعا به زیبایی (طبق تعریف و ذهنیتی که دارن) اهمیت میدن. شاید شغلشون آرایشگری باشه و خوب، خودشون باید نماد کارشون باشن!!! و چندین احتمال دیگه.
بالاخره هر کس برای کاری که دوست داشته باشه و براش مهم باشه، وقت هم پیدا می کنه. والااااا
خوبه که آدم به تمیز و مرتب و آراسته بودن اهمیت بده. البته نه مثل اینا تغییر چهره داده بشه کلا!!!

(آره، چه کرده بود با اون پیرزن!!! انگار یه دور خراب کرده و از اول ساخته! :))))) )
ممناین
سلام
خانوما ک ماشالله هنوز جوون موندن. غیر از اونی ک کچل شده!
آقایون هم نمیدونم واقعا خیلی پیر شدن یا بخاطر موها و ریش و سبیل اینطور ب نظر میان!
خدا رحمت کنه اونی ک جاش خالی بود. 
در کل خانوما خوب موندن :)
پاسخ:
سلام.
خانوما معمولا یه مقدار معتنابهی بزک و دوزک دارن. خوب همین یعنی با چند قلم آرایش 20 سال جوون میشن. قبول ندارید؟ این لینک رو ببینید: (قبول داشتید هم باز این لینک رو ببینید!)
http://www.boredpanda.com/grandmother-makeup-contouring-tea-flego/

آقایون هستن که گذر سن تو چهره هاشون نشون داده میشه. بعله! اینجوریاس! البته مو و ریش و سبیل خیلی تاثیر داره. اگه قبول ندارید، قبول کنید دیگه! اگر قبول دارید که هیچی. یه کلیپ در این مورد هست، شاید بعدا گذاشتم توی بلاگ!
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی