ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۲۶ ب.ظ

کوثر نور

بسم الله

مرغ دلم راهی قم می شود   /   در حرم امن تو گم می شود

عمه سادات سلام علیک   /   روح عبادات سلام علیک

کوثر نوری به کویر قمی   /   آب حیات دل این مردمی

عمه سادات بگو کیستی؟   /   فاطمه یا زینب ثانیستی؟

از سفر کرب و بلا آمدی؟   /   یا که به دنبال رضا آمدی؟

من چه کنم شعله داغ تو را   /   درد و غم شاهچراغ تو را

کاش شبی مست حضورم کنی   /   با خبر از وقت ظهورم کنی

اللهم عجل لولیک الفرج

 

تقدیم به عبدالزهرا(س)، سید کمیل موسوی

ان شاء الله ما را دعا کنند.



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

مرغ دلم راهی قم می شود   /   در حرم امن تو گم می شود

عمه سادات سلام علیک   /   روح عبادات سلام علیک

کوثر نوری به کویر قمی   /   آب حیات دل این مردمی

عمه سادات بگو کیستی؟   /   فاطمه یا زینب ثانیستی؟

از سفر کرب و بلا آمدی؟   /   یا که به دنبال رضا آمدی؟

من چه کنم شعله داغ تو را   /   درد و غم شاهچراغ تو را

کاش شبی مست حضورم کنی   /   با خبر از وقت ظهورم کنی

اللهم عجل لولیک الفرج

 

تقدیم به عبدالزهرا(س)، سید کمیل موسوی

ان شاء الله ما را دعا کنند.

نظرات  (۲)

۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۹ ایمان میرزایی
منظورم از سید ، سید رضا سعید زاده بودا اشتباه نشه یه موقع :)
پاسخ:
اشتباه بشه بهتره ها!!!؟ از ما گفتن!!! :)
آقا ما دوستتون داریم. منظورم از آقا خودت بودی، اشتباه نکردی!!!
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۸ ایمان میرزایی
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
چی بگم
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عالیه
دستبوس سید آقای گل
پاسخ:
سلام.
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای
گفتی دیگه!!!
اون موقع ها آدم تر بودیم،‌ خودشون هم دستمون رو میگرفتن و کار خوب در میومد.
الان اوضاعمون خرابه.
نزنید این حرفا رو. خیلی مخلصیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی