ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۳۹ ب.ظ

مسجد امام

بسم الله

مسجد امام

از آثار دوران صفویه

مسجد امام اصفهان

Built in Safavid Period

Imam Masque Isfahan

 

تقدیم به خانم سمانه پیروزمهر

ان شاء الله به بزرگواری خود بپسندند.



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

مسجد امام

از آثار دوران صفویه

مسجد امام اصفهان

Built in Safavid Period

Imam Masque Isfahan

 

تقدیم به خانم سمانه پیروزمهر

ان شاء الله به بزرگواری خود بپسندند.

نظرات  (۷)

۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۶ ایمان میرزایی
پرو آقا این چه عکسیه خیلی بیریخت هست
خخخخخخخخخخخخخخخخ
شوخی کردم به دل نگیرید رو دل بگیرید :))
خیلی عالیه
بابا بزنید رشته رو عکاسی دنیای هنر داره شما رو صدا میزنه الحمدلله که خیلی هم با استعداد هستین

پاسخ:
سلام.
قدیم در جواب "قشنگه" میگفتن چشماتون قشنگ میبینه!!! خدمت شما عرض کنم که چشماتون بیریخت میبینه!!! :)
لطف عالی متعالی.
لطف شماست. ولی دنیای هنر؟!!! جالبه، آخه یه مدته دنیای کامپیوتر هم داره صدام میزنه. دلم برای کدنویسی و الگوریتم و ... شده اینقدر :   ->>>   .   <<<-
فعلا که 2 سال باید به نظام خدمت کنم!!! ولی کنارش مطالعات خودمو خواهم داشت ان شاء الله.
دعا کنید.
این طرحی ک نشونتون دادم حدودا مال 2-3 هفته پیشه
الانشو ک نشونتون ندادم
خیلی فرق داره با چیزی ک دیدید

ربطی به نگارخونه نداره
کلا حس عکس نداشتم
حالا منظورم از شبیه بودن صرفا شباهت ظاهری نبود. سعی میکنم زود تمومش کنم ولی نمیتونم نشونتون بدم. چون کارگذاشتن توی نگارخونه واسه من تعطیله
پاسخ:
سعی نکنید زود تمومش کنید، سعی کنید خوب تمومش کنید! کماکان صبر میکنیم ...
(حتما باید نگارخونه مشکل پیدا کنه که به وبلاگتون سر بزنید و دستی به سر و روش بکشید؟!! بگذریم ...)
گفتید متن؟؟؟؟  اینو بیخیال شید. باید از متون کپی یا متنای سابقم استفاده کنم.
اتفاقا اون آدم واقعا آدمه. بذارید من تمومش کنم ببینیدش عاشقش میشید. من ک عاشق این کارمم.
بعدا بهتون میگم چرا اونو انتخاب کردم. مطمئنم خنده به لب شمام میاره. 

شما همش میخواین روی من اشکال بذارید!! اشکال نداره نوبت ما هم میرسه.

پاسخ:
همون متنای سابق هم میتونه خوب باشه. برای بقیه که سابق نیست.
اون آدم آدمه؟ پس باید میگفتید من شبیه اونم!!! بلکه اینجوری یه خورده شبیه آدما بشم!!!
پس باید تا بعداً صبر کنم.

شما و اشکال؟!! کودوم اشکال؟ اصلا چیزی نگفتم! ولی لابد اشکالا رو داشتید، قطعا من نذاشتم!!! :)
چرا لوگوی من نشون داده نمیشه!!!!
پاسخ:
معلومه همه ی مشکل هم مربوط به نگارخونه و بیان نیست!!!
در اصل یه اشکالی توی اوشون هست!!!
سلام
چرا اتفاقا اوشون میخواد وبلاگشو به روز کنه. حالا ک نمیتونه توی نگارخونه نقاشی بذاره توی وبلاگ ک میتونه عکس بذاره. هنوز کلی عکسای سفر به چادگان و شهرکرد رو داره ک سراغشون نرفته. البته بخاطر داشتن دوربین سطح پایین بی کیفیته. ولی همینه ک هس :)
دیگه هم "از اینا"  نمیذاره چون مهدی چگنی دعواش میکنه. آقا این روزا مهدی چگنی خیلی دعواش میکنه.
"از اونا " هم دوس نداره بذاره.
راستی اوشون اون نقاشی رو ک شبیه شما بود داره تموم می کنه. تا آخر هفته احتمالا تمومه. البته نقاشیه خیلی قشنگتر از شما شده ها ولی کلا آدم یاد شما میندازه. چ سری توشه من نمیدونم. ینی میدونم حوصلم نمیشه بگم!!!!
هر کس طرحمو می بینه کلی میخنده. خنده میاره به لب آدم. این یکی از خاصیتای مثبتشه.
پاسخ:
سلام.
اوشون خوب کاری میکنه. وبلاگشون خیلی وقته که راکد شده، نه عکسی و نه متنی.
توی سر دوربین بیچاره هم نزنید. عکساش خیلی هم خوبه. البته به خاطر بودن عکاس خوبه. همینه که هس :)
پس از اینا خلاص شدیم. خدا رو شکر. باید از جناب چگنی تشکر ویژه کنم! از اونا هم نذاشتین اشکالی نداره.
هیچ کس حتی شبیه من هم نمیتونید پیدا کنید. مگه الکیه!!! نع!!! و البته قطعا نقاشی قشنگ تر از منه، چون واقعیت وجودی نداره، اگه اون هم میرفت سربازی و توی این دنیا این همه بلا سرش میومد و ... ، اونوقت قیاستون تا حدی درست بود!! پس هیچ سرّی توش نیست و این تشابه تصورات یک ذهن (...) است.
تازه، هرچیزی که به لب آدم خنده بیاره که خوب نیست. مگر این که اون آدم واقعا آدم باشه!!!
صبر میکنیم!!!
سلام
آمریکا هیچ غلطی میتونه بکنه :))
پاسخ:
سلام.
چه غلطا !!! باوشه، ما منتظریم!!! :))
اوشون نمیخوان وبلاگشون رو به روز کنن؟ فقط "از اینا 3 و 4 و ..." نذارن!!!
یه خورده هم از اونا بذارن!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی