ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۱۷ ب.ظ

این نامه ی سیاهم و این اشک گاه گاه

بسم الله

قطره

امام حسین علیه السلام

من کشته اشکم و هیچ مومنی مرا یاد نمی کند

مگر آن که اشک هایش جاری شود.

Imam Hussein (a.s)

I am the murdered of tears,

so whenever a believer mentioned me, he sheds tears.


دوباره سفره ی اشک است و فیض ماه خودم / دوباره نیمه شب و بساط آه خودم

رسیدم اول کاری که معترف بشوم / نشان به کس ندهم نامه ی سیاه خودم

کسی به جز تو خبردار نیست از حالم / میان محکمه آرم که را گواه خودم؟

قشون اشک فرستاده ام به درگاهت / ذلیل عفو توام با همه سپاه خودم

"بجز حسین مرا ملجا و پناهی نیست" / بگو به من که: بیا بنده در پناه خودم

میان قبر بگویم حسین و گریه کنم / دلم خوش است به این اشک گاه گاه خودم


تقدیم به جناب امیرمحمد نصراللهی

امید که پسند افتد.



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

قطره

امام حسین علیه السلام

من کشته اشکم و هیچ مومنی مرا یاد نمی کند

مگر آن که اشک هایش جاری شود.

Imam Hussein (a.s)

I am the murdered of tears,

so whenever a believer mentioned me, he sheds tears.


دوباره سفره ی اشک است و فیض ماه خودم / دوباره نیمه شب و بساط آه خودم

رسیدم اول کاری که معترف بشوم / نشان به کس ندهم نامه ی سیاه خودم

کسی به جز تو خبردار نیست از حالم / میان محکمه آرم که را گواه خودم؟

قشون اشک فرستاده ام به درگاهت / ذلیل عفو توام با همه سپاه خودم

"بجز حسین مرا ملجا و پناهی نیست" / بگو به من که: بیا بنده در پناه خودم

میان قبر بگویم حسین و گریه کنم / دلم خوش است به این اشک گاه گاه خودم


تقدیم به جناب امیرمحمد نصراللهی

امید که پسند افتد.

نظرات  (۱)

۲۰ آبان ۹۲ ، ۰۸:۱۴ زینب هاشمی
سلام
از کار جدید خبری نیست ک نیست!!
پاسخ:
سلام.
کار جدید هم گذاشتم!
کو بازدید کننده؟!!! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی