ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵ ق.ظ

یک زهرا ...

بسم الله

دختر

خداوندا،دستانم میلرزند! قلمم نیز هم! یاریم کن تا آنقدر سخت و محکم شوند تا بتوانم روزی تو را نقاشی کنم

خدایا، دستانم را به دستان مقاوم تو می سپارم......

متن بالا از پروفایل خانم هاشمی در نگارخانه ایرانی! این کار کاستی های فراوانی داره، ولی برای خودم ارزشی داره که از نظر فنی قابل محاسبه نیست.


تقدیم به خانم زینب هاشمی

ان شاء الله همیشه در پناه حق سلامت و پیروز و موفق باشند.


جهت اطلاع: طراحی شده با اتود روی کاغذ A4 معمولی، ادیت با snapseed!!!



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

دختر

خداوندا،دستانم میلرزند! قلمم نیز هم! یاریم کن تا آنقدر سخت و محکم شوند تا بتوانم روزی تو را نقاشی کنم

خدایا، دستانم را به دستان مقاوم تو می سپارم......

متن بالا از پروفایل خانم هاشمی در نگارخانه ایرانی! این کار کاستی های فراوانی داره، ولی برای خودم ارزشی داره که از نظر فنی قابل محاسبه نیست.


تقدیم به خانم زینب هاشمی

ان شاء الله همیشه در پناه حق سلامت و پیروز و موفق باشند.


جهت اطلاع: طراحی شده با اتود روی کاغذ A4 معمولی، ادیت با snapseed!!!

۹۲/۰۷/۱۴

نظرات  (۳)

۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۴:۴۵ ندا حسن پور
سلام
خیلی خویه آقای سعیدزاده
شما هم هنر طراحیتون رو تو نگارخونه رو نکردید!
تبریک میگم به زینب عزیز
هر دو هنرمند موفق باشید.
پاسخ:
سلام.
بزرگوارید خانم حسن پور.
یکی دوتا کار طراحی دارم توی نگارخانه. خوشحال میشم اون ها رو هم ببینید.
به هر حال ممنون از لطفتون.
سپاس
۱۸ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۱ زینب هاشمی
مرسی از راهنمایی :)
کار جدید خبری نیس؟
پاسخ:
سلام.
خواهش از خودم در وکنم!!!
فعلا میلی به انتشار کار ندارم.
ولی این زمان طولانی نیست.
ممناین.
۱۴ مهر ۹۲ ، ۰۸:۳۲ زینب هاشمی
مای گاد!!!
:))
سلام
چقد عالی! خیلی خیلی مرسی. بالاخره تقدیمیه سال 92 رو هم گرفتم!!! :))
با اینکه قبلا نشونم دادید ولی واسم تازگی داشت. جا خوردم یه جورایی! انرژی هم گرفتم. حس خوبی بود واسه اول صبحم.
اتودشو خیلی خوب کار کردید. بهتر از من. همه چیز خوبه. فقط لبها یه کم نافرمه. گوش سمت راستشم جا مونده!!

خیلی دوسش دارم. پرینتش میکنم میزنم دیوار اتاقم. دیوارم خیلی خلوته. به جز چن تا قاب نقاشی چیزی روش نیس. قرار بود شلوغش کنم خب با این طرح شروع میکنم ^_^

آقا سید سعی کنید یه کم جدی بگیرید این استعدادو. حتی شده با همین سبک. حیفه! یعنی حیفید!

بعدم بگم که طراحی با اتود ممکنه تمیزتر باشه ولی یه کم سخت میکنه کارو. چون اتود به اندازه ی مداد طراحی روان نیست. سعی کنید یدونه مداد طراحی بگیرید و با اون کار کنید. مثلا مداد B 

بازم هرجور راحتید کار کنید. ولی جدی بگیرید. مثلا ماهی روی یه طرح کار کنید. حالا نه فقط پرتره. هر چیزی. البته اگه مثه من نمی ترسید از بعضی چیزا. استادم محک 5 رو که دید 4 تا پرتره بهم داد که با خطوط خشن و سریع کار شده بود. طراحی بود. ازم خواست اونا رو هم بکشم ک آشنا شم با خطوط. فقط یکیشو جرات کردم بکشم. شاید بقیشم بکشم بذارم وبلاگ.

خلاصه بازم میگم جدی بگیرید و بازم میگم مرسی از لطفتون
براتون آرزوی موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیر دارم  :)
یا حق

پاسخ:
سلام.
یعنی دقیقا چقدر عالی؟!!! :)
قرار بود جا بخورید دیگه!!! فقط توی نگارخونه نگذاشتم. چون ... امروز همون فرداست!!!
پس رفت روی دیوار اتاقتون؟!!! بیخیال!!! آره، عکس دختر مردم، بره روی دیوار اتاق دختر دیگه ی مردم بهتره!!! :)
من اصولا نمیتونم چیزی رو جدی بگیرم!!! ولی این سبک رو خودم دوست دارم. اگر هروقت طراحی کنم، همینطوری کار میکنم.
من از بعضی چیزا نمیترسم. ولی وقت و حوصله ندارم. اوضاع خوبی هم ندارم این روزا. بگذریم ...
اون 4 تا رو هم بکشید و حتما بذارید روی وبلاگ.
خواهش میکنم. ان شاء الله شما هم موفق باشید.
سپاس
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی