ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ

دیدار تو ...

بسم الله

دلتنگم و دیــدار تو درمان من اســـت / بی رنگ رخت زمانه زندان من است

بر هیچ دلی مباد و بر هـــیچ تنــــــی / آنچه از غم هجران تو بر جان منســت

تقدیم به همه عزیزانی که با حضور و نظرشون بنده رو دلگرم می کنند.

چه در این وبلاگ، چه در نگارخانه و چه در اینستاگرام.


سپاس



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

دلتنگم و دیــدار تو درمان من اســـت / بی رنگ رخت زمانه زندان من است

بر هیچ دلی مباد و بر هـــیچ تنــــــی / آنچه از غم هجران تو بر جان منســت

تقدیم به همه عزیزانی که با حضور و نظرشون بنده رو دلگرم می کنند.

چه در این وبلاگ، چه در نگارخانه و چه در اینستاگرام.


سپاس

۹۳/۰۱/۲۲

نظرات  (۳)

 غنیمت حضور وی، زشتی صرف و محض وی، گلی غمین نمی کند

 به پرّوپرّ گل قسم، برونکشی  ز  قلب او، دست شهین نمی کند

نگار ما به زندگی، آدم  پر  ز  بندگی، کار   کمین نمی کند

گریز از گذشته ها، نه  وفق  روزگار او، اسب ثمین نمی کند

ناراحت شد بگبد بیاد پیش خودم از دلش در میارم (پرپرش میکنم)  :)
گوشیای شما چقد خارجیه!! 
میگم جناب سعیدزاده الان داشتم عکسای اولتون رو توی نگارخونه نگا میکردم. کارای تایپوتون خیلی قشنگه. خیلی وقته دیگه از اون مدل کارا نمیذارید!
پاسخ:
اوکی!!!
کامپیوتر خونه خراب شد، برای ابوی تبلت گرفتیم!!! چندتا نرم افزار ادیت عکس روش ریختم که خیلی خوب هستن.
بله، کار تایپو و اصلا گرافیک رو خیلی وقته انجام ندادم. خودم از این اتفاق خوشحال نیستم.
حقیقت اینه که توفیق نمیشه. مسیری که در اون هستم نتیجه ای جز این نداره!
هرچند قدیم هم همچین آدم نبودیم، ولی زنده باد منِ قدیمی!! این روزا از فکر کردن به گذشته هم فراری هستم!!
بگذریم ...
سپاس
سلام
به به چ گل زشتی! (صرفا محض تنوع) 
خیلی ممنونم. از ما ک چیزی ب شما نرسیده ولی از شما خیلی ب ما رسیده.
منم همینجا تشکرات و ممناین های فراوان دارم خدمتتون
امضاتون کو؟
پاسخ:
سلام خانم هاشمی.
نمیگید این گل ما ناراحت بشه؟!!!
اختیار دارید، همین حضورتون برای ما غنیمته.
امضا نداره چون توی گوشی ویرایشش کردم. الان با فتوشاپ تصحیحش می کنم.
سپاس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی