ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۶ ب.ظ

اوره کا!

بسم الله

«اوره کا! اوره کا!!!»1

اکبر، کنکور دکتری و بررسی یک رابطه ی نا مشروع!!!


گرچه عدم رابطه ی مشروع بین رتبه در کنکور با سطح عقل داوطلب اظهر من الشمس است، اما در این جا دلیل کوتاهی می آورم بر این مدعا که اخیرا یافتم. بله، دلیلم صاحب عکس بالا است که از قضا صاحب عکس پایین و پایین تر هم هست2!!! دلیل کوتاه یعنی وجود همین شخص! کوتاه به قاعده ی قدّش!!!3

البته بحث را کمی مبسوط می کنم که نگویید فلانی خدای ناکرده غرضی دارد و مرضی و برهان خلفی می آورم بر این رابطه ی ناخلف!!! فرض می کنیم آن دو مورد فوق الذکر مربوط باشند، در نتیجه کسی مثل همان صاحب عکس ها و مصاحب ایام سابق ما، طبق شهادت قریب به اتفاق دوستان که همگی عالق و باغلند، نهایتا باید رتبه ای می آورد در حد تعداد حروف این نبشته تا بدین جا. یعنی حدوداً 550 تا!!!4. حال که رتبه ی او به گفته سازمان سنجش (راست و دروغش با حسین توکلی!) شده 1، در نتیجه فرض ما غلط از آب درآمده و آن دو مورد فوق الذکر کاملا بی ربطند!!! به همین سادگی!!! اتمام اثبات!!

نه، تمام نشد، ساده اید ها!!!! مشکل که یکی دوتا نیست!!! پس از این همه زحمت و اثبات مدعا، از آنجا که زیر سوال بردن سازمان توکلی، به عبارتی زیر سوال بردن سبقه و سابقه ی خود ما و مدرک نیم بند ما نیز هست، لاجرم این رابطه را می پذیریم اما هنوز نه مشروع، بلکه نامشروع و تبریک می گوییم!!!


تقدیم به رتبه 1 کنکور دکتری شیمی تجزیه5

اکبر محمدی زردخشویی


پانوشت:

1- به نقل از ارشمیدس، 253 ق.م!!! که یعنی یافتم! یافتم!!!

2- در ادامه مطلب است و خرجش یک کلیک!!

3- به نسبت قد بنده عرض کردم که استاندارد دارد و ایزو 9001 و غیره

4- منبع: مایکروسافت ورد پروفشنال پلاس!! نسخه 2013

5- هنوز مصاحبه مانده! یحتمل آن جا مچش را می گیرند!!! :)


(دو تصویر دیگر در ادامه مطلب! برای دیدن رنگی تصاویر، روی آن ها کلیک کنید!!!)

بله، منظورم همین ها بود! ممنون که کلیک کردید!! ناز سبابه ی مکلک شما!!! (همان بسیار کلیک کننده!!)



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

«اوره کا! اوره کا!!!»1

اکبر، کنکور دکتری و بررسی یک رابطه ی نا مشروع!!!


گرچه عدم رابطه ی مشروع بین رتبه در کنکور با سطح عقل داوطلب اظهر من الشمس است، اما در این جا دلیل کوتاهی می آورم بر این مدعا که اخیرا یافتم. بله، دلیلم صاحب عکس بالا است که از قضا صاحب عکس پایین و پایین تر هم هست2!!! دلیل کوتاه یعنی وجود همین شخص! کوتاه به قاعده ی قدّش!!!3

البته بحث را کمی مبسوط می کنم که نگویید فلانی خدای ناکرده غرضی دارد و مرضی و برهان خلفی می آورم بر این رابطه ی ناخلف!!! فرض می کنیم آن دو مورد فوق الذکر مربوط باشند، در نتیجه کسی مثل همان صاحب عکس ها و مصاحب ایام سابق ما، طبق شهادت قریب به اتفاق دوستان که همگی عالق و باغلند، نهایتا باید رتبه ای می آورد در حد تعداد حروف این نبشته تا بدین جا. یعنی حدوداً 550 تا!!!4. حال که رتبه ی او به گفته سازمان سنجش (راست و دروغش با حسین توکلی!) شده 1، در نتیجه فرض ما غلط از آب درآمده و آن دو مورد فوق الذکر کاملا بی ربطند!!! به همین سادگی!!! اتمام اثبات!!

نه، تمام نشد، ساده اید ها!!!! مشکل که یکی دوتا نیست!!! پس از این همه زحمت و اثبات مدعا، از آنجا که زیر سوال بردن سازمان توکلی، به عبارتی زیر سوال بردن سبقه و سابقه ی خود ما و مدرک نیم بند ما نیز هست، لاجرم این رابطه را می پذیریم اما هنوز نه مشروع، بلکه نامشروع و تبریک می گوییم!!!


تقدیم به رتبه 1 کنکور دکتری شیمی تجزیه5

اکبر محمدی زردخشویی


پانوشت:

1- به نقل از ارشمیدس، 253 ق.م!!! که یعنی یافتم! یافتم!!!

2- در ادامه مطلب است و خرجش یک کلیک!!

3- به نسبت قد بنده عرض کردم که استاندارد دارد و ایزو 9001 و غیره

4- منبع: مایکروسافت ورد پروفشنال پلاس!! نسخه 2013

5- هنوز مصاحبه مانده! یحتمل آن جا مچش را می گیرند!!! :)


(دو تصویر دیگر در ادامه مطلب! برای دیدن رنگی تصاویر، روی آن ها کلیک کنید!!!)

بله، منظورم همین ها بود! ممنون که کلیک کردید!! ناز سبابه ی مکلک شما!!! (همان بسیار کلیک کننده!!)

نظرات  (۷)

نکته مهمی که باید توی پرتره گرفتن توجه کنی، انعکاس نور داخل چشمه
اگه نباشه خیلی عکس افت می کنه
سعی کن شده با ادیت به چشم انعکاس اضافه کنی :)
پاسخ:
سلام.
حق با شماست.
هنوز خیلی مونده تا به جایی برسم که حواسم به همه مسائل باشه!!!
سپاس
سلام
چقد کم پیدا شدید!!!
پاسخ:
سلام
مشغله ها مانع حضور میشه.
البته به وبلاگتون سر زدم و مطالب رو به شکل کلی مرور کردم.
الان میام اون طرف!
سپاس از توجهتون.
واله من برای این شخص فقط سکوت میکنم خودش معنیشومیفهمه
پاسخ:
سلام جناب ممتاز
بنده هم سکوت می کنم :)
سپاس.
آخری از همه بهتره :)
پاسخ:
سلام.
آره، خوب شده. ممنون.
دانشگاه هم از همین عکس برای بنر استفاده کرده!
سپاس
هه! مگه باید در مورد عکسا نظر هم بدیم؟ :)
چی بگم! عکسای خوبی شدن! مخصوصا دو تا عکس پایین. ادیت خوبی هم دارن. ینی من ادیتشو دوس داشتم. ولی در مورد عکس بالا کمی نامردی کردینا. غافلگیرانه بوده! من با بقیه زیاد از این کارا کردم. ولی اگه یکی با من این کارو بکنه یحتمل کله شو میکنم!

راستی "اوره کا" یعنی چی دقیقا؟؟
پاسخ:
بله دیگه، عکس ها هم حسابه!
پس ارزششو داره که مخاطب ادامه مطلب رو ببینه!!! خودم عکس دومی رو خیلی دوست دارم.
عکس بالایی اصلا هم غافلگیرانه نبوده. همینطور داشت میخورد و من میگرفتم!!! حدود 5 تا شات ازش دارم!!! شما نمی شناسید این موجود رو!!!

"اوره کا" تا اونجا که میدونم یعنی یافتم!!!
ارشمیدس زمانی که توی وان حموم رفت و بیرون ریختن آب رو دید، ایده ی چگالی به ذهنش رسید و با خوشحالی فریاد زنان، که یافتم یافتم، در همون حالت از حموم زد بیرون!!!
قضیه تاج پادشاه بود که میخواستن اثبات کنن آیا عیار طلایی که استفاده شده بالاست یا کلاه گذاشتن سر پادشاه. اونوقت ارشمیدس با پیدا کردن رابطه جرم و حجم، حقیقت رو کشف کرد که ظاهرا پادشاه رو گول زده بودند!! با همین بحث چگالی هم کشتی های بهتری ساختند و ... .

سپاس
سلام
این بار کمی سنگین نوشتید!
گرچه هیچ وقت از تبریک و تسلیت گفتن خوشم نمیاد ولی چ کنیم ک وازه ی دیگه ای بدرد نمی خوره!
تبریک عرض میکنیم
ان شاء الله موفق باشن. 
پاسخ:
سلام.
بله، قبول دارم و بهونه نمیارم!
اول قصد نوشتن نداشتم و فقط میخواستم عکس بذارم و تبریک بگم.
ولی نوشتم دیگه!!! خدا رو شکر خودش راضی بود و خوشش اومد.
کار بگیر نگیر هم داره!!!
راستی، یه نظری در مورد عکس ها هم می دادید خوب!!! :)
سپاس.
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۰ نفر500 کنکور دکتری
باسلام و عرض تشکر از جناب سعیدزاده
باید عرض کنم که مطالب شما کاملا گویا وشفاف می باشد 
خود بنده حقیر نیز در سردرگمی به سر می بردم که الحمدللله والمنه مشکلم برطرف گردید
لذا پس از عرض تبریک به دوستم اکبر خان بدیت وسیله از شفاف سازی شما کمال تشکر را دارم
پاسخ:
سلام.
خواهش می کنم. بابت این مسئله بسیار خرسندم.
البته لازم به ذکر است که خلاف این امر هنوز ثابت نشده، همان "هرکه رتبه اش بیش عقلش بیشتر"!!!
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی