ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۳ ب.ظ

دو محسن

بسم الله

برای دوستان خوب

محسن مشرقی / محسن میرزابیگی


جناب مشرقی که حق گردن ما دارند، گرچه حق ناشناس بوده ایم. این روزها حسابی خوابش را می بینم و بدون خواب هم هر روز به یادش هستم. آیا او هم یاد ما هست؟ امید که من را به خاطر همه کرده ها و نکرده ها ببخشد


آهنگی بسیار زیبا که ایشون دوست دارند و زیاد گوش می کردیم. یادش به خیر.


جناب میرزابیگی هم که ان شاء الله فردا از حالت عقد به عروسی در می آیند. جا دارد در مطلبی جدا حق مطلب را ادا کنم. ولی نقدا عرض می کنم مبارک باشد. ان شاء الله در کنار هم عاقبت به خیر شوند.


اللهم وفقنی لما تحب و ترضی



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

برای دوستان خوب

محسن مشرقی / محسن میرزابیگی


جناب مشرقی که حق گردن ما دارند، گرچه حق ناشناس بوده ایم. این روزها حسابی خوابش را می بینم و بدون خواب هم هر روز به یادش هستم. آیا او هم یاد ما هست؟ امید که من را به خاطر همه کرده ها و نکرده ها ببخشد


آهنگی بسیار زیبا که ایشون دوست دارند و زیاد گوش می کردیم. یادش به خیر.


جناب میرزابیگی هم که ان شاء الله فردا از حالت عقد به عروسی در می آیند. جا دارد در مطلبی جدا حق مطلب را ادا کنم. ولی نقدا عرض می کنم مبارک باشد. ان شاء الله در کنار هم عاقبت به خیر شوند.


اللهم وفقنی لما تحب و ترضی

نظرات  (۲)

۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۷ محسن میرزابیکی
سلام سید جان!
الحمدلله حدود یک ماهی هست از حالت مرد به حالت پدر وارد شدیم.
خدا قسمتتون کنه بیاین آتلیه قند قاووت بخورین.
سلام
کی بشه بقیه از شما بنویسن!! :)  
میگن هر وقت خواب کسی رو می بینید یعنی اون ب فکرتونه!
منم تبریک میگم ب دوستتون. روزیه شما باشه ان شاء الله :)
عکسا جالبن! یکی داره بالا رو نگا میکنه اون یکی پایین رو!! 
پاسخ:
سلام.
گمان نمی کنم چنین روزی برسه و اصلا برام مهم هم نیست. :)
امیدوارم این چیزی که میگن درست باشه. ان شاء الله.
عکس سمت راست با دوربین خدابیامرز گرفته شده. اون یکی با دوربین فعلی. دلم برای اون دوربین تنگ شده! :(
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی