ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۸ ب.ظ

مای اپلیکیشنز

بسم الله

به رسم برخی سایت ها!

بهترین برنامه های اندروید!

همیشه برخی مطالب رو میدیدم که مثلا برنامه هایی که به نظرشون برتر و بهتر بودند رو معرفی می کردند. امروز که داشتم برنامه های گوشی رو مرتب می کردم، به نظرم رسید که چقدر با این برنامه ها خو گرفتم و برای پیدا کردن بعضی از اونا چقدر برنامه های دیگه رو امتحان کردم. حالا گفتم منم اونا رو معرفی کنم تا کسایی که مثل من چند نکته براشون مهمه، برنامه های مناسب رو راحت تر پیدا کنند! و اما نکات:

1- حافظه ذخیره سازی داخلی گوشی من کمه و خیلی مهمه که برنامه حجم کمی بگیره.

2- حافظه رم گوشی من هم کمه و برام مهمه که برنامه سبک باشه تا راحت اجرا بشه و گوشی قفل نکنه.

3- تا حد امکان زیبا و کارا باشن. یعنی در عین سادگی، شسته و رفته کاری رو که میخوای انجام بدن.

مهم ترین بخش نوشته برنامه ی snapseed هستش. اگه برای ویرایش تصویر ازش استفاده کنید، متوجه فوق العاده بودن اون برنامه میشید. خیلی وقته که دیگه با استفاده از کامپیوتر عکسی ویرایش نکردم!


و اما اون نرم افزارها که چند خط معرفی از سایت کافه بازار هم گذاشتم.

نکته ای که به نظرم رسیده رو کم رنگ تر اضافه کردم!


پیام رسانی

1- Textra

این برنامه جایگزین برنامه اصلی پیام رسان میشه.

مزیت ها:

 

 

2- Viber

با این برنامه می‌توانید با دوستان دیگر خود که از آندروید و یا آیفون استفاده می‌کنند بر روی بستر اینترنت تماس تلفنی رایگان برقرار کنید و پیام کوتاه به هم بفرستید. تمام امکانات این برنامه ۱۰۰ درصد رایگان است و هیچ تبلیغی نیز نمایش داده نخواهد شد. نیازی به ثبت نام نیز وجود ندارد. شناسه شما شماره تلفن شما خواهد بود.

 

 

 

3- Telegram

تلگرام یکی از جدیدترین ابزارهای ارسال پیام است. برنامه‌ای مشابه واتس‌اپ ولی بهتر در جزئیات.

شخصا حس خوبی بهش دارم، ولی زیاد ازش استفاده نمی کنم! چون دوستانی که دارم ازش استفاده نمی کنن!!

 


تصویر و عکاسی

1- Snapseed

حالا بهترین برنامه عکس موبایل ۲۰۱۲ (TIPA) و برنامه سال ۲۰۱۱ آی‌پد برای پلتفرم اندروید! Snapseed تنها برنامه‌ای است که هر روز از آن استفاده خواهید کرد. از هر عکسی تجربه‌ای خوش و با کیفیت از آن‌ زیر انگشتان شما می‌سازد.

این برنامه فوق العاده هستش. چیزی که این بالا نوشته واقعا راسته. قابلیت هایی که داره عالیه.

 

 

2- VSCO Cam

استانداردی در زمینهٔ عکاسی با موبایل.

پشتیبانی شده در بیشتر دستگاه‌های با اندروید ۴ و بالاتر.

فیلترهایی که داره خیلی خوبه. مخصوصا اونایی که پولی هستش! حیف!!!

 

 

3- Quickpic

سریع‌تر و تمیز‌تر عکس‌های خود را ببینید!

بهترین گالری آندروید، به گفته میلیون‌ها کاربر.

البته Google Photo رو یه جورایی بیشتر می پسندم.

 


تقویم، برنامه ریزی و مدیریت کارها

1- SolCalendar

بیایید با برنامه SolCalendar – Android Calendar تقویم گوگل را کامل کنیم، این برنامه تقویم دستگاه شما را به اثری زیبا تبدیل می‌کند.

تقویم های زیادی رو امتحان کردم، ولی فقط این یکی منو راضی کرد. البته ZDCal هم خوبه. ولی این بهتره!!

 

 

2- Cal

برنامه‌ای برای مدیریت هرچه بهتر زمان. تقویمی رایگان، ساده و هوشمند با طراحی زیبا که با تقویم گوگل و نیز Any.do هماهنگ می‌شود. برنامه‌ریزی روزانه، بخاطر سپردن تولد دوستان و رویداد‌های مهم و ...

از نظر طراحی خیلی خوبه، ولی از نظر کارایی یه چیزایی کم داره! ولی همین زیباییش به نظرم تا حدی ارزش معرفی رو داره!

 

 

3- Keep

چک لیست بسازید، یادداشت صوتی بردارید و یا عکسی بگیرید و روی آن بنویسید. هرچه اضافه کنید درجا بر روی تمامی دستگاه‌هایتان قابل مشاهده خواهد بود.

مگ میشی لیستی از خدمات و نرم افزار های ببینید و اسم گوگل توش نباشه؟!!! هم ظاهر ساده و خوبی داره، و هم کارا هستش و سبک.

 

 

4- Any.do

این برنامه لیست کارهای‌ (to-do) رایگانی است که به شما امکان تعریف کارها از طریق صوت و مرتب‌سازی آنها را می‌دهد. ظاهر این برنامه‌ها هم همانند کارایی فوق‌العاده آن ستودنیست.

راست میگه!!! ولی اگه برنامه سبک تر میخواید، Taskos رو پیشنهاد میدم.

 


صوت و تصویر

1- Shuttle Player

پخش‌کننده موزیک شاتل - ساده، نوآورانه، سبک. بر‌گرفته شده از ظاهر کارت‌های Google Now، شاتل نوآورانه، کارا و زیبا است.

اگه موزیکاتون متن داره (لیریک)، میتونید مثلا با JetAudio اونو اضافه کنید، بعدش این پخش کننده میتونه اونو نمایش بده.

 

 

 

2- TuneIn Radio

مرور و گوش دادن به کانال‌های رادیویی محلی و جهانی. کانال‌های مورد علاقه خود را از میان بیش از ۵۰٬۰۰۰ کانال موسیقی، ورزشی، اخبار، پادکست و انواع دیگر کانال‌های رادیوی اینترنتی بیابید.

شما هرچی بگردی توی برنامه های مربوط به رادیو، مثل این پیدا نمیشه!

 

 

3- MX Player

بهترین راه لذت بردن از فیلم‌هایتان.

واقعا نیاز به تعریف نداره! چون به نظرم اونقدر معروف هست که گفتن من ارزشی نداره. از جلو و عقب رفتن راحت توی فیلم، تنظیم آسون نور و صدا، پشتیبانی از انواع فایل ها، زیرنویس و ...

 

 

4- ضبط صدا !

من گوشیم ضبط صدا نداره و به همین دلیل اینو نصب کردم. مزیت ها:
 

 

 

5- ZPlayer

یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای پخش موزیک و فیلم با کیفیت عالی برای گوشی های با سیستم عامل اندروید در محیطی زیبا

واقعا شیک و خوبه! به نوعی انتخاب اولم برای پخش کننده موسیقیه! البته فعلا به دلایلی همون شاتل رو ترجیه میدم!

 


شبکه های اجتماعی

1- Instagram

راهی زیبا برای اشتراک دنیایتان. سریع، ارزان و جذاب! از جلوه‌های عکاسی زیبا و رایگان این برنامه استفاده کنید تا جان تازه‌ای به عکس‌هایتان ببخشید.
لحظات هر روزتان را با هنری که دوست دارید آغشته کنید و با دوستان و آشنایانتان در شبکه اجتماعی این برنامه به اشتراک گذارید.

تنها شبکه ی اجتماعی(اگه بشه حسابش کرد) که توش حضور دارم!

 


خبرخوان

1- gReader

برنامه غیررسمی برای Google Reader. تمامی rss/feedهای خود را در یک جا بخوانید و همیشه به‌روز باشید.
* رابط کاربری سریع و خوش‌دست
* امکان مطالعه آفلاین مطالب

 

 

2- Feedly

روزنامه سفارشی شما. راهی سریع و شیک برای خواندن مطالب وب‌سایت‌های مورد خود در حرکت!

یه مقدار روی گوشی من گیر داره، ولی به قولی شیک و ساده طراحی شده.

 

 

3- Flipboard

تجربه فلیپ‌بورد به مردم اجازه می‌دهد تا همه‌چیز را در یک‌جا ببینند. با آوردن اخبار دنیا و اتفاقات مهم زندگی در یک‌جا، شما می‌توانید درباره چیزی که برایتان مهم است همیشه با خبر باشید. از اتفاقات شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستگرام گرفته تا اخبار شبکه‌های خبری همه در یک‌جا.

متاسفانه به خاطر ف.ی.ل.ت.ر شدن های بی مورد زیاد، اونجور که باید نمیشه ازش استفاده کرد!!

 


ایمیل و اینترنت

1- Opera Classic

تجربه عالی وب با محتوایی قوی و تعاملی برای دستگاه‌های موبایل. سریع، روان و آسان.

 

تنها مرورگری که روی موبایل من مثل بچه آدم کار میکنه و امکانات کافی رو داره!

 

 

 

2- Gmail

برنامه جی‌میل: دریافت آنی ایمیل‌ها، هماهنگ‌سازی با وب، جستجو و...

اگه جی‌میل دارید، هیچ برنامه ای مثل خود برنامه رسمی اون خوب و روون نیست! گوگله دیگه!!

 

 

 

3- MyMail

برنامه‌ای برای تجمیع ایمیل‌های مختلف شما و گرد‌آوری آن در قالب یک سرویس. برنامه‌ای سریع و امن برای خواندن و نوشتن و ارسال ایمیل از دستگاه‌های اندرویدی.

پدرم که راضیه! من هم تابع پدر هستم! خودم ظاهرش رو دوست دارم. کارش هم که خوب بوده تا حالا!

 

 


کاربردی و متفرقه

1- Pocket

بهترین راه ذخیره‌سازی و نمایش مقالات، ویدئوها و... هرگاه چیزی بر روی وب پیدا کردید و خواستید که بعدها آن را ببینید و مطالعه کنید، لینک آن را در جبیبتان قرار دهید!

این برنامه واقعا عالیه! قبلا از evernote استفاده می کردم که البته امکانات بیشتری داره. ولی این یکی شسته رفته تر و سبک تره!

 

 

 

2- Clean Master

این برنامه روش‌های فراگیری برای پاک کردن اطلاعات نهان برنامه‌ها، فایل‌های مانده قدیمی، بسته برنامه‌ها و تاریخچه گوشی‌های اندرویدی دارد. این برنامه همچنین وظیفه‌های در حال اجرا را می‌کشد و رم را آزاد می‌کند تا گوشی شما سرعت بیشتری بگیرد ...

برای گوشی من که رم زیادی نداره، نیازه!

 

 

3- Super Backup

سریع‌ترین برنامه پشتیبان‌گیری از اطلاعات روی اندروید! شما می‌توانید از برنامه‌ها، لیست آشنایان، لیست تماس‌ها، نشانک‌های مرورگر و تقویم‌ها روی حافظه یا جی‌میل خود فایل پشتیبان تهیه کنید. دیگر هیچ‌وقت اطلاعات خود را از دست ندهید!

حجم کم و کارایی عالی، باعث شده بیاد توی این لیست!

 

 

4- Apex Launcher

اجرا کننده‌ای قدرتمند، سریع و بسیار انعطاف پذیر برای آندروید ۴.۰ و بالاتر.

من که ازش راضی هستم. ان شاء الله خدا ازش راضی باشه!

 



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

به رسم برخی سایت ها!

بهترین برنامه های اندروید!

همیشه برخی مطالب رو میدیدم که مثلا برنامه هایی که به نظرشون برتر و بهتر بودند رو معرفی می کردند. امروز که داشتم برنامه های گوشی رو مرتب می کردم، به نظرم رسید که چقدر با این برنامه ها خو گرفتم و برای پیدا کردن بعضی از اونا چقدر برنامه های دیگه رو امتحان کردم. حالا گفتم منم اونا رو معرفی کنم تا کسایی که مثل من چند نکته براشون مهمه، برنامه های مناسب رو راحت تر پیدا کنند! و اما نکات:

1- حافظه ذخیره سازی داخلی گوشی من کمه و خیلی مهمه که برنامه حجم کمی بگیره.

2- حافظه رم گوشی من هم کمه و برام مهمه که برنامه سبک باشه تا راحت اجرا بشه و گوشی قفل نکنه.

3- تا حد امکان زیبا و کارا باشن. یعنی در عین سادگی، شسته و رفته کاری رو که میخوای انجام بدن.

مهم ترین بخش نوشته برنامه ی snapseed هستش. اگه برای ویرایش تصویر ازش استفاده کنید، متوجه فوق العاده بودن اون برنامه میشید. خیلی وقته که دیگه با استفاده از کامپیوتر عکسی ویرایش نکردم!


و اما اون نرم افزارها که چند خط معرفی از سایت کافه بازار هم گذاشتم.

نکته ای که به نظرم رسیده رو کم رنگ تر اضافه کردم!


پیام رسانی

1- Textra

این برنامه جایگزین برنامه اصلی پیام رسان میشه.

مزیت ها:

  • سبک بودن
  • محیط مناسب

 

 

2- Viber

با این برنامه می‌توانید با دوستان دیگر خود که از آندروید و یا آیفون استفاده می‌کنند بر روی بستر اینترنت تماس تلفنی رایگان برقرار کنید و پیام کوتاه به هم بفرستید. تمام امکانات این برنامه ۱۰۰ درصد رایگان است و هیچ تبلیغی نیز نمایش داده نخواهد شد. نیازی به ثبت نام نیز وجود ندارد. شناسه شما شماره تلفن شما خواهد بود.

 

 

 

3- Telegram

تلگرام یکی از جدیدترین ابزارهای ارسال پیام است. برنامه‌ای مشابه واتس‌اپ ولی بهتر در جزئیات.

شخصا حس خوبی بهش دارم، ولی زیاد ازش استفاده نمی کنم! چون دوستانی که دارم ازش استفاده نمی کنن!!

 


تصویر و عکاسی

1- Snapseed

حالا بهترین برنامه عکس موبایل ۲۰۱۲ (TIPA) و برنامه سال ۲۰۱۱ آی‌پد برای پلتفرم اندروید! Snapseed تنها برنامه‌ای است که هر روز از آن استفاده خواهید کرد. از هر عکسی تجربه‌ای خوش و با کیفیت از آن‌ زیر انگشتان شما می‌سازد.

این برنامه فوق العاده هستش. چیزی که این بالا نوشته واقعا راسته. قابلیت هایی که داره عالیه.

 

 

2- VSCO Cam

استانداردی در زمینهٔ عکاسی با موبایل.

پشتیبانی شده در بیشتر دستگاه‌های با اندروید ۴ و بالاتر.

فیلترهایی که داره خیلی خوبه. مخصوصا اونایی که پولی هستش! حیف!!!

 

 

3- Quickpic

سریع‌تر و تمیز‌تر عکس‌های خود را ببینید!

بهترین گالری آندروید، به گفته میلیون‌ها کاربر.

البته Google Photo رو یه جورایی بیشتر می پسندم.

 


تقویم، برنامه ریزی و مدیریت کارها

1- SolCalendar

بیایید با برنامه SolCalendar – Android Calendar تقویم گوگل را کامل کنیم، این برنامه تقویم دستگاه شما را به اثری زیبا تبدیل می‌کند.

تقویم های زیادی رو امتحان کردم، ولی فقط این یکی منو راضی کرد. البته ZDCal هم خوبه. ولی این بهتره!!

 

 

2- Cal

برنامه‌ای برای مدیریت هرچه بهتر زمان. تقویمی رایگان، ساده و هوشمند با طراحی زیبا که با تقویم گوگل و نیز Any.do هماهنگ می‌شود. برنامه‌ریزی روزانه، بخاطر سپردن تولد دوستان و رویداد‌های مهم و ...

از نظر طراحی خیلی خوبه، ولی از نظر کارایی یه چیزایی کم داره! ولی همین زیباییش به نظرم تا حدی ارزش معرفی رو داره!

 

 

3- Keep

چک لیست بسازید، یادداشت صوتی بردارید و یا عکسی بگیرید و روی آن بنویسید. هرچه اضافه کنید درجا بر روی تمامی دستگاه‌هایتان قابل مشاهده خواهد بود.

مگ میشی لیستی از خدمات و نرم افزار های ببینید و اسم گوگل توش نباشه؟!!! هم ظاهر ساده و خوبی داره، و هم کارا هستش و سبک.

 

 

4- Any.do

این برنامه لیست کارهای‌ (to-do) رایگانی است که به شما امکان تعریف کارها از طریق صوت و مرتب‌سازی آنها را می‌دهد. ظاهر این برنامه‌ها هم همانند کارایی فوق‌العاده آن ستودنیست.

راست میگه!!! ولی اگه برنامه سبک تر میخواید، Taskos رو پیشنهاد میدم.

 


صوت و تصویر

1- Shuttle Player

پخش‌کننده موزیک شاتل - ساده، نوآورانه، سبک. بر‌گرفته شده از ظاهر کارت‌های Google Now، شاتل نوآورانه، کارا و زیبا است.

اگه موزیکاتون متن داره (لیریک)، میتونید مثلا با JetAudio اونو اضافه کنید، بعدش این پخش کننده میتونه اونو نمایش بده.

 

 

 

2- TuneIn Radio

مرور و گوش دادن به کانال‌های رادیویی محلی و جهانی. کانال‌های مورد علاقه خود را از میان بیش از ۵۰٬۰۰۰ کانال موسیقی، ورزشی، اخبار، پادکست و انواع دیگر کانال‌های رادیوی اینترنتی بیابید.

شما هرچی بگردی توی برنامه های مربوط به رادیو، مثل این پیدا نمیشه!

 

 

3- MX Player

بهترین راه لذت بردن از فیلم‌هایتان.

واقعا نیاز به تعریف نداره! چون به نظرم اونقدر معروف هست که گفتن من ارزشی نداره. از جلو و عقب رفتن راحت توی فیلم، تنظیم آسون نور و صدا، پشتیبانی از انواع فایل ها، زیرنویس و ...

 

 

4- ضبط صدا !

من گوشیم ضبط صدا نداره و به همین دلیل اینو نصب کردم. مزیت ها:
 

  • حجم بسیار پایین
  • کیفیت مناسب ضبط
  • ظاهر قشنگ!!

 

 

5- ZPlayer

یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای پخش موزیک و فیلم با کیفیت عالی برای گوشی های با سیستم عامل اندروید در محیطی زیبا

واقعا شیک و خوبه! به نوعی انتخاب اولم برای پخش کننده موسیقیه! البته فعلا به دلایلی همون شاتل رو ترجیه میدم!

 


شبکه های اجتماعی

1- Instagram

راهی زیبا برای اشتراک دنیایتان. سریع، ارزان و جذاب! از جلوه‌های عکاسی زیبا و رایگان این برنامه استفاده کنید تا جان تازه‌ای به عکس‌هایتان ببخشید.
لحظات هر روزتان را با هنری که دوست دارید آغشته کنید و با دوستان و آشنایانتان در شبکه اجتماعی این برنامه به اشتراک گذارید.

تنها شبکه ی اجتماعی(اگه بشه حسابش کرد) که توش حضور دارم!

 


خبرخوان

1- gReader

برنامه غیررسمی برای Google Reader. تمامی rss/feedهای خود را در یک جا بخوانید و همیشه به‌روز باشید.
* رابط کاربری سریع و خوش‌دست
* امکان مطالعه آفلاین مطالب

 

 

2- Feedly

روزنامه سفارشی شما. راهی سریع و شیک برای خواندن مطالب وب‌سایت‌های مورد خود در حرکت!

یه مقدار روی گوشی من گیر داره، ولی به قولی شیک و ساده طراحی شده.

 

 

3- Flipboard

تجربه فلیپ‌بورد به مردم اجازه می‌دهد تا همه‌چیز را در یک‌جا ببینند. با آوردن اخبار دنیا و اتفاقات مهم زندگی در یک‌جا، شما می‌توانید درباره چیزی که برایتان مهم است همیشه با خبر باشید. از اتفاقات شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستگرام گرفته تا اخبار شبکه‌های خبری همه در یک‌جا.

متاسفانه به خاطر ف.ی.ل.ت.ر شدن های بی مورد زیاد، اونجور که باید نمیشه ازش استفاده کرد!!

 


ایمیل و اینترنت

1- Opera Classic

تجربه عالی وب با محتوایی قوی و تعاملی برای دستگاه‌های موبایل. سریع، روان و آسان.

 

تنها مرورگری که روی موبایل من مثل بچه آدم کار میکنه و امکانات کافی رو داره!

 

 

 

2- Gmail

برنامه جی‌میل: دریافت آنی ایمیل‌ها، هماهنگ‌سازی با وب، جستجو و...

اگه جی‌میل دارید، هیچ برنامه ای مثل خود برنامه رسمی اون خوب و روون نیست! گوگله دیگه!!

 

 

 

3- MyMail

برنامه‌ای برای تجمیع ایمیل‌های مختلف شما و گرد‌آوری آن در قالب یک سرویس. برنامه‌ای سریع و امن برای خواندن و نوشتن و ارسال ایمیل از دستگاه‌های اندرویدی.

پدرم که راضیه! من هم تابع پدر هستم! خودم ظاهرش رو دوست دارم. کارش هم که خوب بوده تا حالا!

 

 


کاربردی و متفرقه

1- Pocket

بهترین راه ذخیره‌سازی و نمایش مقالات، ویدئوها و... هرگاه چیزی بر روی وب پیدا کردید و خواستید که بعدها آن را ببینید و مطالعه کنید، لینک آن را در جبیبتان قرار دهید!

این برنامه واقعا عالیه! قبلا از evernote استفاده می کردم که البته امکانات بیشتری داره. ولی این یکی شسته رفته تر و سبک تره!

 

 

 

2- Clean Master

این برنامه روش‌های فراگیری برای پاک کردن اطلاعات نهان برنامه‌ها، فایل‌های مانده قدیمی، بسته برنامه‌ها و تاریخچه گوشی‌های اندرویدی دارد. این برنامه همچنین وظیفه‌های در حال اجرا را می‌کشد و رم را آزاد می‌کند تا گوشی شما سرعت بیشتری بگیرد ...

برای گوشی من که رم زیادی نداره، نیازه!

 

 

3- Super Backup

سریع‌ترین برنامه پشتیبان‌گیری از اطلاعات روی اندروید! شما می‌توانید از برنامه‌ها، لیست آشنایان، لیست تماس‌ها، نشانک‌های مرورگر و تقویم‌ها روی حافظه یا جی‌میل خود فایل پشتیبان تهیه کنید. دیگر هیچ‌وقت اطلاعات خود را از دست ندهید!

حجم کم و کارایی عالی، باعث شده بیاد توی این لیست!

 

 

4- Apex Launcher

اجرا کننده‌ای قدرتمند، سریع و بسیار انعطاف پذیر برای آندروید ۴.۰ و بالاتر.

من که ازش راضی هستم. ان شاء الله خدا ازش راضی باشه!

 

۹۳/۰۳/۰۹

نظرات  (۲)

۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۰ سراجا منیرا
سلام

امام روح‌الله: پیغمبر (ص) فرمودند کفار را با زنجیر به طرف بهشت می‌کشیم

http://www.seraj8.ir/?p=4140
پاسخ:
سلام.
سپاس بابت لینک.
ما رو با لینک کشیدید طرف این مطلب!
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۶ سراجا منیرا
خیلی عالی

ای کاش لینک دانلود هم می ذاشتید که نور علی نور بشه...

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی