ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۰ ب.ظ

ارباب ...

بسم الله

رئیس ستاد لشکر 8 نجف اشرف

سردار شهید علی محمد اربابی بیدگلی


پس از مدت ها توفیق شد و کاری در زمینه گرافیک انجام دادیم. دوستان طرحی خواستند و حاصل روبروی شماست. تم کلی طرح از روی یکی از کارهای قبلی بنده هست که به سفارش همان دوستان در اینجا برای شهید اربابی استفاده شد. ان شاء الله از ما بپذیرند.


یک روز به ستاد لشکر 8 جهت ملاقات با رئیس ستاد، شهید علی محمد اربابی رفتم. تابستان بود و گرما بیدار می کرد. از پشت پنجره ستاد که رد می شدم دیدم کولر گازی اتاق رئیس ستاد خاموش است. با خود گفتم: حالا هم که در این گرمای طاقت فرسا تا اینجا آمدم اربابی نیست.
دستگیره در را فشار دادم با تعجب متوجه شدم که در باز است و اربابی داخل اطاق مشغول کار می باشد. پیشانی و اطراف چهره اش از عرق خیس بود و موهای جلو سرش به پیشانی چسبیده و لباسش از عرق نقش گرفته بود. اول فکر کردم برق نیست یا کولر خراب است.
وقتی از اربابی پرسیدم که این اطاق که کولر گازی دارد چرا روشن نمی کنی؟ یا دستمال عرق هایش را پاک کرد و گفت: الان بچه ها داخل چادر از گرما نفس هایشان حبس شده اگر من کولر را روشن کنم مرتکب گناه شده ام.

علی اکبر حسن زاده


منبع: ساجد - سایت جامع دفاع مقدس



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

رئیس ستاد لشکر 8 نجف اشرف

سردار شهید علی محمد اربابی بیدگلی


پس از مدت ها توفیق شد و کاری در زمینه گرافیک انجام دادیم. دوستان طرحی خواستند و حاصل روبروی شماست. تم کلی طرح از روی یکی از کارهای قبلی بنده هست که به سفارش همان دوستان در اینجا برای شهید اربابی استفاده شد. ان شاء الله از ما بپذیرند.


یک روز به ستاد لشکر 8 جهت ملاقات با رئیس ستاد، شهید علی محمد اربابی رفتم. تابستان بود و گرما بیدار می کرد. از پشت پنجره ستاد که رد می شدم دیدم کولر گازی اتاق رئیس ستاد خاموش است. با خود گفتم: حالا هم که در این گرمای طاقت فرسا تا اینجا آمدم اربابی نیست.
دستگیره در را فشار دادم با تعجب متوجه شدم که در باز است و اربابی داخل اطاق مشغول کار می باشد. پیشانی و اطراف چهره اش از عرق خیس بود و موهای جلو سرش به پیشانی چسبیده و لباسش از عرق نقش گرفته بود. اول فکر کردم برق نیست یا کولر خراب است.
وقتی از اربابی پرسیدم که این اطاق که کولر گازی دارد چرا روشن نمی کنی؟ یا دستمال عرق هایش را پاک کرد و گفت: الان بچه ها داخل چادر از گرما نفس هایشان حبس شده اگر من کولر را روشن کنم مرتکب گناه شده ام.

علی اکبر حسن زاده


منبع: ساجد - سایت جامع دفاع مقدس

نظرات  (۴)

۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۸ زینب هاشمی
سلام
ببین آقای سعیدزاده
ما دیگه میدونیم هنرتون چقدر. شما چن تا هنر دارید. از عکاسی و طراحی پوستر گرفته تا قدرت بیان و نوشتن . 
ولی من دلم میخواد گاهی طراحی هم کار کنید و بذارید
بهانه قبول نیس چون من دلم میخواد. رو حرفشم نمیتونید حرف بزنید.
پس هر از گاهی واسه کشیدن هم دست ب قلم بشید بد نیس. 
 طراحیات سبک خاص خودشو داره ک من دوس دارم... بــــــــــله
پاسخ:
سلام.
هنر کجا بود؟!!! چه حرفا!!
باید دید چی میشه. اگه خدا بخواد، خودش به دلمون میندازه.
ممناین.
۲۴ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۳ زینب هاشمی
:) شما بیشتر تر لطف دارید 
مرسییی

۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۸ زینب هاشمی
سلام
اون طرح خیلی وقته تموم شده و من الان چند وقته ک یه طرح جدید شروع کردم ک فوق العاده ازش خوشم نمیاد!!! 

منتشر نه! ولی لینکشو خصوصی میذارم براتون.
دیگه نگارخونه فاز نمیده ک بخوام همه طرحی بذارم.  البته اگه ی روز نمایشگاه زدم شاید بعدش بذارم نگار. پس تا اون موقع این طرح محفوظ بمونه بهتره. گرچه تفحه ای نیست ولی هنریه دیگه!!

وبلاگ؟ حرفی نیست واسه گفتن آخه! شما ک دوس ندارید جریانات تکراری و طولانیه کلاس نقاشی رو بخونید؟ هوم؟

:)

دست قلم شما رو دوس دارم واسه همین سر میزنم. خواهش میشاود! (همون خواهش میشود.... میدونم متوجه شدید !!!  :) ...)
پاسخ:
سلام.
طرح جدید؟ خوبه!
اینی که فرستادید خعلی خوبه. دست و کوزه و آب و کاسه. و البته باقی ماجرا.
در مورد وبلاگ، چه عرض کنم! اوهوم!
در کل لطف دارید و سپاس.
سلام
حرفی نیس
طرح هم خوبه
قبول باشه
پاسخ:
سلام.
شما نمیخواید اون طرح دست و کوزه رو تموم کنید؟
یا اگه تموم کردید منتشر کنید؟
اصلا تعطیلات وبلاگ تموم نشد؟
این همه حرف!!! ولی اوشون کم حرف شدن!!!
به هر حال، تشکر که سر زدید. ممناین!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی