ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ

کمالات کمالی!

بسم الله

اِ پیکچر ایز ورث اِ تاوزند وردز

کمالات کمالی!


گفته اند اسم بی تاثیر نیست بر رسم! یعنی بنده که نامم رضاست، (لابد)خصلت های امام رضایی دارم!!! یا فلانی که اسمش محمد است، محمدی!!! این وسط تکلیف چنگیز و تیمور و ... چه می شود، الله اعلم!!! البته نه این که خصلت همه ی چنگیزها برگردد به همان مغول معروف! مگر همین یکی را داشتیم به این اسم در تاریخ چندین و چند هزار ساله؟!! در این راستا بنده یک نظریه دارم. اجازه بدهید حالا سیروس را فرض کنیم ببینیم تکلیفش چیست!!!

عزیزی که شما باشید، بدانید که خارجی ها چون خیلی خارجی هستند و با کلاس، و به ممنون می گویند مرسی، از قضا به کوروش می گویند سایروس!!! البته رومی ها می گفتند سیروس، یونانی ها کوروس و لابد پرتقالی ها کی‌روش!!! می بینید هر انگشت دست این استکبار جهانی چگونه در هر سوراخی از فرهنگ ما هست؟!! در ضمن، شما بهتر از من می دانید که در گویشی آن را شیروش هم می گویند حتی!!!

تازه، اسم بنده هم مصون نبوده از دست این خوارج ملعون!!! یعنی اول رضا بوده، بعد شده ریضا، بعد ریدا، کم کم شده ریکا، و حالا می گویند ریکاردو!!! یا همین جنیفر خودمان، باور کنید اصلش کوکب بوده!!! که البته شما می دانید کوکب خانم زن پاکیزه و با سلیقه ای است!!! برگردیم به اصل مطلب.

و اما نظریه بنده می گوید اگر نام تاثیر نکرد، پس نام خانودگی به چه درد می خورد؟!! دوست بنده که سایروس نام دارد، گرچه نشانی از کوروش به خود ندیده و نشنیده و حتی بویی از اخلاق آریایی نبرده، ولی تا بخواهید مثل فامیلش که کمالی است، با کمالات است. ایشان شش برادر هستند و بگذریم که برادری دارد به نام مهدی و آخری از این شش تا است، که نه کمالاتی دارد و نه خصلت هایش به مهدی های تاریخ رفته!!! مهدیه ها که اصلا و ابدا!!! چون ته تقاری است، لابد به او که رسیده، کمالات مذکور ته کشیده!!! ادامه نظریه بنده می گوید برای ته نشین های خانواده، باید به ته فامیلی که پسوند است توجه کرد و بی خود که اضافه نشده و اصلا کارهای خدا که بی حکمت نیست!!! پسوند نام خانوادگی ایشان ماهر است. و الحق که این یکی در مورد او صادق است!!! ماهر در چه؟ هه هه، نه خیر!!! بنده اهل غیبت کردن نیستم!!! فعلا تصویرش را این زیر داشته باشید که خود گویاست!!! و خوارج گویند: اِ پیکچر ایز ورث اِ تاوزند وردز!!!



خواستیم یادی کرده باشیم از این دو برادر و چهار دیگر که کردیم!!!


در متن اشتباهی رخ داد که جناب سایروس تذکر دادند و تصحیح شد. تعداد برادرها 6 عدد بود که به اشتباه عدد 5 رو ذکر کردم!!! (اعتراف می کنم آن که نامش مرتضی است را جا انداخته بودم)!!! در ادامه تذکر دادند که 2 فروند دیگر هم پس از تولد و زندگی چند ماهه دار فانی را وداع گفتند. پس اگر 8 هم ذکر می کردم پر بیراه نبود!!! یحتمل نیت 14 معصوم بوده که با احتساب پدر و مادر ایشان و اناث این خانواده، با تخمین بنده این هدف محقق شده و بعید نیست دستاوردی عظیم تر هم حاصل شده باشد که به نوبه خود آن را به مردم شهید پرور روستای تموزان، ایرانیان داخل و خارج از کشور و همچنین کوروش کبیر و کل قماش آریایی وی تبریک عرض می کنم.


جناب سایروس، پس از زدن موها با نمره 4 و بر تن کردن لباس مقدس سربازی، ساعاتی قبل از اعزام!



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

اِ پیکچر ایز ورث اِ تاوزند وردز

کمالات کمالی!


گفته اند اسم بی تاثیر نیست بر رسم! یعنی بنده که نامم رضاست، (لابد)خصلت های امام رضایی دارم!!! یا فلانی که اسمش محمد است، محمدی!!! این وسط تکلیف چنگیز و تیمور و ... چه می شود، الله اعلم!!! البته نه این که خصلت همه ی چنگیزها برگردد به همان مغول معروف! مگر همین یکی را داشتیم به این اسم در تاریخ چندین و چند هزار ساله؟!! در این راستا بنده یک نظریه دارم. اجازه بدهید حالا سیروس را فرض کنیم ببینیم تکلیفش چیست!!!

عزیزی که شما باشید، بدانید که خارجی ها چون خیلی خارجی هستند و با کلاس، و به ممنون می گویند مرسی، از قضا به کوروش می گویند سایروس!!! البته رومی ها می گفتند سیروس، یونانی ها کوروس و لابد پرتقالی ها کی‌روش!!! می بینید هر انگشت دست این استکبار جهانی چگونه در هر سوراخی از فرهنگ ما هست؟!! در ضمن، شما بهتر از من می دانید که در گویشی آن را شیروش هم می گویند حتی!!!

تازه، اسم بنده هم مصون نبوده از دست این خوارج ملعون!!! یعنی اول رضا بوده، بعد شده ریضا، بعد ریدا، کم کم شده ریکا، و حالا می گویند ریکاردو!!! یا همین جنیفر خودمان، باور کنید اصلش کوکب بوده!!! که البته شما می دانید کوکب خانم زن پاکیزه و با سلیقه ای است!!! برگردیم به اصل مطلب.

و اما نظریه بنده می گوید اگر نام تاثیر نکرد، پس نام خانودگی به چه درد می خورد؟!! دوست بنده که سایروس نام دارد، گرچه نشانی از کوروش به خود ندیده و نشنیده و حتی بویی از اخلاق آریایی نبرده، ولی تا بخواهید مثل فامیلش که کمالی است، با کمالات است. ایشان شش برادر هستند و بگذریم که برادری دارد به نام مهدی و آخری از این شش تا است، که نه کمالاتی دارد و نه خصلت هایش به مهدی های تاریخ رفته!!! مهدیه ها که اصلا و ابدا!!! چون ته تقاری است، لابد به او که رسیده، کمالات مذکور ته کشیده!!! ادامه نظریه بنده می گوید برای ته نشین های خانواده، باید به ته فامیلی که پسوند است توجه کرد و بی خود که اضافه نشده و اصلا کارهای خدا که بی حکمت نیست!!! پسوند نام خانوادگی ایشان ماهر است. و الحق که این یکی در مورد او صادق است!!! ماهر در چه؟ هه هه، نه خیر!!! بنده اهل غیبت کردن نیستم!!! فعلا تصویرش را این زیر داشته باشید که خود گویاست!!! و خوارج گویند: اِ پیکچر ایز ورث اِ تاوزند وردز!!!



خواستیم یادی کرده باشیم از این دو برادر و چهار دیگر که کردیم!!!


در متن اشتباهی رخ داد که جناب سایروس تذکر دادند و تصحیح شد. تعداد برادرها 6 عدد بود که به اشتباه عدد 5 رو ذکر کردم!!! (اعتراف می کنم آن که نامش مرتضی است را جا انداخته بودم)!!! در ادامه تذکر دادند که 2 فروند دیگر هم پس از تولد و زندگی چند ماهه دار فانی را وداع گفتند. پس اگر 8 هم ذکر می کردم پر بیراه نبود!!! یحتمل نیت 14 معصوم بوده که با احتساب پدر و مادر ایشان و اناث این خانواده، با تخمین بنده این هدف محقق شده و بعید نیست دستاوردی عظیم تر هم حاصل شده باشد که به نوبه خود آن را به مردم شهید پرور روستای تموزان، ایرانیان داخل و خارج از کشور و همچنین کوروش کبیر و کل قماش آریایی وی تبریک عرض می کنم.


جناب سایروس، پس از زدن موها با نمره 4 و بر تن کردن لباس مقدس سربازی، ساعاتی قبل از اعزام!

نظرات  (۵)

لطفا لینک دانلود آهنگ محلی قروه در جزین را هم در وبلاگتان بگذارید

موتوشکرم

از اینکه متن اصلاح شد سپاسگزارم
در مورد زبان نوشتارها هم خود نوعی ابتکار است
یاحق
عاقا هرچی ظاهرو باطنم یکیه
من اگه از 20 
2 هم باشم هم ظاهرم 2 هم باطنم
وای به حال اونایی که ظاهر 20 دارنو باطن -20
منفیشو بذار اولش دیگه حس اصلاحش نیست
هه


سلام.عاقا خوب بساط غیبت من اینجا براهه هااااااا.
حالا من کمالات ندارم آررررهههههههههههه؟؟؟؟؟؟
سعید زاده مگه دستم بهت نرسه
از اونهمه عکس برمیداری اینو میذاری.....
دارم برات
پاسخ:
سلام.
بد کاری کردیم گناهتو شستیم!
یعنی کمالات هم داری و ما نمیدونستیم؟!!!
چی بگم والا! توی عکسا این بیشتر باطن خبیثت رو نشون میداد مهمان!!!
سلام
با اون تبلیغاتی ک من کردم گفتم الان اینجا پر مخاطب شده!! بشکنه این دست ک نمک نداره!!
جز اینکه بگم کلی خندیدم از نوشتارتون و کلی لذت بردم از لفظ قلمتون چیز خاصی ندارم بگم.
فقط ظاهرا "انگیلیش فار" هم اضافه شد ب نوع ادبیاتمون! :)
پاسخ:
سلام.
مخاطبم کمتر شد که بیشتر نشد!!!
ترسیدم نکنه خیلی بد نوشته باشمش. پس معلومه اونقدرها هم بد نبوده.
ممناین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی