ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ب.ظ

مهر

بسم الله

تقدیم به خانم سمانه پیروزمهر به پاس آثار زیباشون. 
قبلا در جای دیگری این تصویر رو تقدیمشون کرده بودم و گمان نمی کردم در اینجا هم منتشر کنم.

به گُمانم گَمان درستی نبوده! جهت اطلاع، اون روز اول کریسمس و اول ربیع الاول بود!!! پس پساپس تبریک!!!


"Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come."
- Chinese proverb 


یا حق



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

تقدیم به خانم سمانه پیروزمهر به پاس آثار زیباشون. 
قبلا در جای دیگری این تصویر رو تقدیمشون کرده بودم و گمان نمی کردم در اینجا هم منتشر کنم.

به گُمانم گَمان درستی نبوده! جهت اطلاع، اون روز اول کریسمس و اول ربیع الاول بود!!! پس پساپس تبریک!!!


"Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come."
- Chinese proverb 


یا حق

نظرات  (۴)

سلام تازه وبلاگتون رو دیدم خیلی ممنون عکس خوبی شده ادیتش هم من یاد کارت تبریک میندازه ، جدید هست .خیلی خوب هست عکس هاتون رو تقدیم به دوستان میکنید کمتر کسی رو دیدم  این کار رو انجام بده .
پاسخ:
سلام.
خیلی خوشحالم کردید. ممنون از وقتی که گذاشتید و مطالب رو دیدید.
این عکس مربوط به زمانی هست که سعی میکردم چیزهای جدید رو تست کنم و توی هر ادیت یه چیزی امتحان کنم و یاد بگیرم.
این هم تنها عکسی هست که با برنامه filtergrid (اگه درست گفته باشم) کار کردم. کار متفاوتی شد. چه کسی بهتر از شما برای تقدیم این کار، به خاطر کارهای خاص و متفاوت خودتون.
تقدیم کردن ها برای اینه که آشنایی بیشتری بین بچه ها ایجاد بشه و به همدیگه معرفی بشن، دوستی ها شکل بگیره و محکم تر بشه، جو محبت و نزدیکی برقرار بشه. دوست داشتم یه حرکتی بشه این کار، که توی نگارخونه تا حدی شد، (نه این که قبلا نباشه، ولی بیشتر شد) ولی ادامه پیدا نکرد. خودم هم البته توی نگارخانه ادامه ندادم.
البته باید روانشناسی هم کرد، شاید من اینطوری و با این شکل متفاوت عمل کردن، خواستم بین بقیه جلب توجه کنم. بالاخره همه نیازمند توجه هستیم. شاید این یه نوع گدایی برای توجه هست. بستگی به انگیزه داره. من شخصا سعی نکردم اینطوری باشه. بگذریم. قصد زیاد حرف زدن ندارم.
باز هم ممنون که زیر مطلب خودتون، حضور پیدا کردید و نظر دادید.
سپاس
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۹ زینب هاشمی
دوباره آدرس رو چک کردم. انگار ب کل عوضش کرده آدرسو.
الان شده این:
Shiraz_Calligraphy
آموزش آنلاین خوشنویسی

از توی اینستا هم دعوتتون میکنم ک دیگه راحت پیدا کنید
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۹ زینب هاشمی
متاسفانه لپ تاپ توی شرکته چند وقته. همیشه ک مینوشتم تنها بودم. الان تنها نیستم و ی عمکار جدید اضافه شده. با گوشی هم سخته نوشتن. گاهی دوس دارم بنویسم ولی حسش نیس. 
آدرس درسته ولی توی ادد لیستای پیج اینستاگرام من هست میتونید از اونجا باز کنید.
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۷ زینب هاشمی
سلام ب جناب سعیدزاده عزیز
خوب هستید؟ خوشم میاد وبلاگتون همیشه فعاله.
خواستم یه آدرس بهتون معرفی کنم توی اینستاگرام

Calligraphy_with_pen

آدرس پیج استاد خوشنویسی مون هست. کاراشو توی پیجش نگا کنید. همشو با خودکار بیک نوشته. هر کس دوس داشته باشه، اسمشو براش ب لاتین یا نستعلیق مینویسه و عکسشو میگیره براش ارسال میکنه. بعنوان هدیه.
منم ازش خواستم.
گفتم شاید شما هم دوس داشته باشید این کارو بکنید. آخه دفه پیش ک نمونه کارشو دیدید خیلی علاقه نشون دادید. در ضمن ایشون آموزش خوشنویسی با خودکار بصورت آن لاین هم میدن.
خلاصه گفتم اطلاع بدم 
پاسخ:
سلام خانم هاشمی.
شکر خدا خوبم. ان شاء الله شما هم سلامت باشید.
بر خلاف وبلاگ شما که اصلا به روز نمیشه اینجا چراغش روشنه!
در ضمن، به نظر آدرس اشتباهه! چون می نویسیه Page Not Found
به هر حال ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی