ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۳۱ ب.ظ

من نه منم!

بسم الله

بر اساس درخواست مکرر مخاطبان(!) منتشر شد

تصاویری که تا کنون از بنده ندیده اید!


فعلا بدون شرح است! شاید بعدا دست به کیبورد شدم! نقدا همین را داشته باشید.


Model: My Self

Photo: My Pedar

Hair and Make-up: My Madar

Style: My Self

چیزی پایین تر و در ادامه مطلب نیست! از ما گفتن و از شما ...

نشنیدن!



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

بر اساس درخواست مکرر مخاطبان(!) منتشر شد

تصاویری که تا کنون از بنده ندیده اید!


فعلا بدون شرح است! شاید بعدا دست به کیبورد شدم! نقدا همین را داشته باشید.


Model: My Self

Photo: My Pedar

Hair and Make-up: My Madar

Style: My Self

چیزی پایین تر و در ادامه مطلب نیست! از ما گفتن و از شما ...

نشنیدن!

نظرات  (۶)

۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۲ ایمان میرزایی
سلام
الآن هم زیاد فرقی نکرده فقط یک عینک اضافه شده :)
پاسخ:
سلام آقا ایمان گل.
ای کم انصاف!!! پس این ریش چیه؟ :)
کنکور نزدیکه، ناپرهیزی کردی!!! بگذریم! خوشحالم که اینجا می بینمت.
بنده فقط یه مورد یادم رفت که بدین وسیله اعلام می دارم:
امام زمان به احتمال زیاد سرباز گمنام زشت نمی خواد
والسلام
پاسخ:
من دیگه حرفی ندارم ...
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۴ زینب هاشمی
:)))))  خیلی بحث جالبی داشتید با احمد آقا.... کلی خندیدیم!

من هر روز میرم توی پیج نگارخونم می بینم یکی واسم کامنت جدید گذاشته!!!
اومدم بپرسم شما میتونید وارد نگارخونه بشید؟؟
پاسخ:
من دیگه در مورد ایشون حرفی ندارم!

نگارخونه؟ معلومه که میتونم. شما نمیتونید؟
اتفاقا اون موقع که نوشتید "از وقتی نگارخونه رو واسه بروزرسانی قطع کردن"میخواستم بگم دیگه قطع نیست.
حداقل برای من که مشکلی نداره!
اول الامر باید عرض کم که شما جاب سعیدزاده در جواب حقیر سراپا تقصیر جز فرافکی و تشویش اذهان کار خاصی نکردی
ثانیا بنده نه مزدورم و نه اجنبی و... بلکه فقط گفتن حقیقت سرلوحه امورمه
و فقط ناخواسته بدون اطلاع با vpn  همون عزیزی که نام بردی مطلب نوشتم
در پایان جهت فصل الخطاب عرض کنم که سربازان گم نام امام(عج) هرگز نه غیبت می کنن  و نه فرافکنی و نه تهمت
من الله توفیق
پاسخ:
بسمه تعالی
مخاطبان آزاد اندیش را ارجاع می دهم به نظر اولیه شما. کجای آن نوشته پاسخ می طلبید که نداده باشم؟ آیا چیز ی جز تخریب بود؟
تشبیهاتی از قبیل جوجه، اردک، زشت و حتی جوجه اردک زشت! به من می گویید جوجه؟ می گویید اردک؟ من زشتم؟ جوجه اردک زشت آیا؟! به کجای آن ها جواب دهم؟
و حالا در جواب ادله مستند بنده، همان آی پی و تصاویر موجود و حالا که از حقیقت ترسیده اید، عذر بدتر از گناه می آورید؟ معلوم شد چه کسی فرافکنی می کند!
در ضمن شما قانون شکن هم هستید! VPN استفاده می کنید و صریحا اعلام می کنید؟!! عجبا!!
اصلا بنده شکایت خودم را به دادگاه عدل الهی می برم تا حق از ناحق مشخص شود! همینه که هست!
الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء.
سلام
عکست از بس نستالژیکه منو یاد یه کارتن تو بچگی انداخته
همیشه با خودم می گفتم خدایا ای جوجه اردک زشت چطور شد که بزرگ شد خوشگل شد
بعدا با دیدن یه عکس از بچگیه یه عزیزی(که اسمشو نمیارم) فهمیدم که عکس اون قضیه هم صادقه
در عین حال باید عنوان کنم که جوجه اردک زشت خیلی خوش شانس تراز صاحب عگس فوقه
قضاوت با دوستان
پاسخ:
سلام.
صرفا جهت اطلاع شما عزیزان و تنویر افکار عمومی عرض می کنم که فردی که با نام "احمد" نظری ثبت کرده، از مزدوران و جیره خواران ضدانقلاب و سلطنت طلب هاست. نگاهی به آی پی ایشون نشون میده که از خارج از مرزهای ایران اسلامی و با خط گرفتن از سردمداران استکبار جهانی اقدام به تشویش افکار عمومی و تخریب چهره بنده کردند: اروپا  5.63.149.104
دوست گرامی، عزیز من، برادر من، مزدور!!! از اکبر شاه دستور می گیری؟ بگو کی بهتون خط میده؟ دوست دارید یکی از عکس های خودتون رو که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) (که فعلا سرباز معلم گمنام هست) به دستم رسیده منتشر کنم؟ هاااااااااان؟ فعلا همین ها رو دوباره داشته باشید!!
-------------
* اکبر شاه: اکبر محمدی منظور است. نه هیچ اکبر دیگری!
هه! :))
سلام
ماشالله چ بانمک..!! کلا عکسای بچگی خیلی دیدن دارن.
توی عکس دومی شبیه دخترا شدید! چقد عکس اون آقا آشناست! فک کنم همه ی عکسای قدیمی شبیه هم هستن! 
کی فک میکرد این بچه ی روز معلم بشه و اینجوری دست ب قلم ؟ (چ توی نوشتن چ نقاشی) :) 
ولی ی چیزیش خیلی واسم جالب بود ک نگم بهتره! :)
در کل کار خوبی کردید
پاسخ:
سلام.
اون آقا، پدربزرگ خدابیامرز این بچه است.
در مورد این بچه هم خیلی ها خیلی فکرها کرده اند و تیرشون به سنگ خورده. :)
آرزوهای برآورده نشده ی خودشون رو توی این بچه می دیدند و همچین روزی رو نمی دیدند! روزی که آرزوهاشون رو با خودشون توی ... خاطرات(!) ببرند!!
چی جالب بود؟ بگید خوب! حداقل به صورت خصوصی!! ما که با اوشون این حرفا رو نداریم!!!
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی