طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است


بسم الله

گزیده خاطرات شهید منصور مصباح پور

آرزوی من


ادامه دارد!

۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۰ ۰ نظر

بسم الله

یک نفربر زرهی سازمان ملل به تهاجم از درون بوته زار ناحیه ایتوری پاسخ می دهد. 2006.

تراژدی انسانی در کنگو

تجاوز به یک ملت


«برای بسیاری از عکاسان، خود عکس هدف نهایی است. اما برای من، این ابتدای فرآیند است ... عکس به تنهایی چیزی نیست، بلکه کاری که با آن می کنید و کسانی که عکس آن ها را با خود درگیر می کند است که آن را قدرتمند می کند.»

تراژدی انسانی مداوم کنگو یک آمار نیست. این یک تراژدی انسانی مداوم است. این روزانه 1450 تراژدی است. اگر شما یتیمان، داغ‌دیده‌گان، بیوه‌گان و تمام اثرات جانبی زندگی کوتاه حاصل از هر یک مرگ را نیز حساب کنید تعداد بیشمار دیگری نیز هست. این من و شما و فرزندان و والدین ما هستیم، اگر ما شانس بدی می داشتیم و در دنیایی که این کتاب به تصویر می کشد به دنیا می آمدیم.

اما کنگو رازی دارد که اگر در وهله اول آموخته شود، به سختی می توان از آن گذشت. به دقت نگاه کنید، در این صفحات خواهید یافت: شادی روح و عشق به زندگی حتی در بدترین زمان ها، که عطوفت فرد غربی را متاثر کرده و فروتنانه در فراتر از کلمات قرار می دهد.

- گزیده ای از پیش گفتار کتاب تجاوز به یک ملت

۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۳ ۰ نظر

بسم الله

حکایت بعضی ها

آیا همه آماده شدن؟


این کلیپ جالب رو پیدا کردم که توصیه می کنم ببینید. اگه انگلیسی در حد متوسط بلد باشید فکر کنم متوجه بشید. در غیر این صورت زیرنویسش رو هم که خودم تهیه کردم گذاشتم. در ضمن، شرمنده بابت یه لغتی که به کار می‌بره!!!


دریافت کلیپ (9.35 مگابایت) - دریافت زیرنویس

۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۴ ۰ نظر

بسم الله

بهار، تابستان، پاییز، زمستان ... و بهار


عید شما مبارک | Happy New Year


1394

۰۷ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۹ ۱ نظر