طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است


بسم الله

حذف گوشی توسط عکاس برای نشان دادن

اعتیاد ما به تکنولوژی


من اولین کسی خواهم بود که اعتراف می کند برده گوشی خود است. آنقدر که دختر 10 ساله ی من که می توانست برای گردش رفتن، هر جای دنیا و انجام هر کاری را انتخاب کند، تصمیم به رفتن به کمپ گرفت تا یک تعطیلات بدون تکنولوژی داشته باشیم. برای مدیریت رسانه های اجتماعی برای 3 شرکت تا مطمئن شدن از ویرایش شده بودن مقالات و انتشار به موقع آن ها در اینجا، از طلوع خورشید تا غروب آن، من یک گوشی در دست و یک لپ تاپ رو به روی خودم دارم. می دانم که تنها شخص این شکلی نیستم.

۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۳:۵۳ ۰ نظر

بسم الله

For What Sin?!

به کدامین گناه؟!


یکی از دوستان، یعنی آقای مشرقی، طرحی رو اجرا کرده بودند و خواستند بنا به خواست فرد دیگری، کمی تغییرات در آن ایجاد شود. نتیجه شد تصاویری که می بینید به علاوه کار خود آقای مشرقی. بنده اثر ایشون رو دوست دارم و از خیلی جهات بهتر از کار بنده هست. سایز بزرگ کارها رو هم اگه خواستید، فکر کنم بتونم بدم به کسی که ایمیلش رو توی بخش نظرات ارسال کنه.

۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۴ ۲ نظر

بسم الله

برای محافظت از هک شدن دوربین

دوربین پوش


تا حالا دقت کردین؟! از ترس هک شدن دوربین لپ تاپ چه کارها که نمی کنیم!! یکی دستمال کاغذی میچسبونه روش، یکی کاغذ، یکی روزنامه، حتی مورد داشتیم چسب زخم!!! چسبونده روی دوربین لپ تاپش! این «دوربین پوش» برای همین کاره که پرینت کنید و با چسب بچسبونین روی دوربین لپ تاپتون. «خداییش» بهتر نیست؟!!


در دو رنگ زدیم که با توجه به رنگ لپ تاپتون، یکی رو انتخاب کنید. اندازه فایل 1.5 در 5 سانتی متر هستش. آیه با توجه به دوربین گذاشته شده، ولی بد نبود بسم الله هم داخلش بود، یا به جای آیه، فقط بسم الله قرار می گرفت. ان شاء الله در آینده.


ایده و نوشتار از محسن مشرقی

اجرا از بنده

۱۶ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۲ ۱ نظر