طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است


بسم الله

شهر عروسان

کارخانه


چیزی که میبینید مجموعه ای از تصاویر گرفته شده از کارخانه نساجی نزدیک شهر ایوانوا، جایی در 275 کیلمتری شمال شرقی مسکو است. برای مدت زمان طولانی، اینجا به "شهر عروسان" شناخته می شد، زیرا اکثر جمعیت آن زن بودند که تماما در صنعت نساجی فعالیت داشتند.

در طول رژیم تزاری، این شهر مرکز صنعت نساجی روسیه بود. محصولات مختلف کشاورزی وجود داشتند که از آن ها نخ تولید می شد که بیشتر شامل پنبه و کتان بودند.

با گذشت زمان، اکثرا به علت رقابت کشورهایی با هزینه کارگری ارزان مانند چین، تقریبا تمام این کارخانجات تعطیل شدند. امروزه، تنها مشتی از آن ها هنوز فعال هستند، که آن ها نیز مدت زیادی دوام نخواهند داشت.

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۳ ۲ نظر

بسم الله

اولین قدم ها

پرواز آرزوها


اولا بهار رو تبریک میگم به همه کسایی که وبلاگ رو میخونن و همینطور اونایی که نمی خونن. ثانیا تبریک مخصوص میگم به خانم زینب هاشمی، از دوستان خوب اهل شیراز، که بالاخره انتهای سال قبل اولین نمایشگاه گروهی خودشون رو تجربه کردن. از صمیم قلب خوشحالم براشون و امیدوارم همیشه شاد و موفق باشن.

چندسالی هست که ایشون رو دورادور میشناسم و عکس هنرمندی های ایشون رو دیده بودم، ولی تاحالا یه اثر هنری ایشون رو از نزدیک دست خودم نگرفته بودم. در یک کلام، قشنگ و عالی!


عنوان رو همینطوری انتخاب کردم و از ایشون نیست

۲۱ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۴۲ ۱ نظر