ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ب.ظ

پرواز آرزوها

بسم الله

اولین قدم ها

پرواز آرزوها


اولا بهار رو تبریک میگم به همه کسایی که وبلاگ رو میخونن و همینطور اونایی که نمی خونن. ثانیا تبریک مخصوص میگم به خانم زینب هاشمی، از دوستان خوب اهل شیراز، که بالاخره انتهای سال قبل اولین نمایشگاه گروهی خودشون رو تجربه کردن. از صمیم قلب خوشحالم براشون و امیدوارم همیشه شاد و موفق باشن.

چندسالی هست که ایشون رو دورادور میشناسم و عکس هنرمندی های ایشون رو دیده بودم، ولی تاحالا یه اثر هنری ایشون رو از نزدیک دست خودم نگرفته بودم. در یک کلام، قشنگ و عالی!


عنوان رو همینطوری انتخاب کردم و از ایشون نیست



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

اولین قدم ها

پرواز آرزوها


اولا بهار رو تبریک میگم به همه کسایی که وبلاگ رو میخونن و همینطور اونایی که نمی خونن. ثانیا تبریک مخصوص میگم به خانم زینب هاشمی، از دوستان خوب اهل شیراز، که بالاخره انتهای سال قبل اولین نمایشگاه گروهی خودشون رو تجربه کردن. از صمیم قلب خوشحالم براشون و امیدوارم همیشه شاد و موفق باشن.

چندسالی هست که ایشون رو دورادور میشناسم و عکس هنرمندی های ایشون رو دیده بودم، ولی تاحالا یه اثر هنری ایشون رو از نزدیک دست خودم نگرفته بودم. در یک کلام، قشنگ و عالی!


عنوان رو همینطوری انتخاب کردم و از ایشون نیست

نظرات  (۱)

سلاااام
مچکرم :))
البته هیچ وقت ب اینکه نمایشگاه گروهی شرکت کنم فک نکرده بودم و حتی تصمیم نداشتم. ولی واسه اولین قدم خیلی خوب و هیجان انگیز بود. باید بگم نمایشگاه گروهی استرس بیشتری داره و همونقدر لذت. امیدوارم ی روز برسه از نزدیک نمایشگاه رو ببینید. 
ممنونم ک این قسمت از پست رو ب من اختصاص دادید دوست عزیز :-)
همیشه سلامت و خوشبخت و موفق باشی
پاسخ:
سلام. پس فکر کردید عنوان الکیه. چون میدونم این نمایشگاه به نوعی اولین قدم بوده برای رسیدن به هدفا و آرزوهای بزرگتر، عنوان رو اینجوری انتخاب کردم.
بعید میدونم اون روز به این زودی ها برسه که بتونم بیام نمایشگاه شما. چندبار میخواستم برم نمایشگاه مثلا توی قم که نزدیک هم هست، ولی نشده. مگر این که خیلی نزدیکتر باشه! مثلا خود کاشان! :)
خواهش میکنم. قابل اوشون رو نداره. یه مطلب کوچیک توی یه وبلاگ با چندتا خواننده محدود، چیزی نیست. این که نشد تبریک. نمایشگاه بعدی جبران کنیم ان شاء الله.
شما هم و همچنین. ممناین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی