ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ب.ظ

یک خط کش

بسم الله

ایده هایی برای مساجد

یک خط کش


خیلی وقت بود از کارای طراحی و عکاسی خودم چیزی نذاشته بودم.

این یکی جلد بروشور هست که صفحات داخل رو هم بعدا اینجا میذارم.

فعلا دوست داشتم یه کار از خودم منتشر کنم!

البته تصویر مسجد بالای کار رو توی اینترنت پیدا کردم.

یا علی



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

ایده هایی برای مساجد

یک خط کش


خیلی وقت بود از کارای طراحی و عکاسی خودم چیزی نذاشته بودم.

این یکی جلد بروشور هست که صفحات داخل رو هم بعدا اینجا میذارم.

فعلا دوست داشتم یه کار از خودم منتشر کنم!

البته تصویر مسجد بالای کار رو توی اینترنت پیدا کردم.

یا علی

۹۴/۱۰/۲۶

نظرات  (۱)

خیلی هم خوب!
فقط جسارتا اگه منظور از "خط کش" مسجد هست، بنظر  چندان تناسبی با جمله رهبری که زیرش خط کشیدید نداره...مگر این که جمله امری باشه!!! خط کش! یعنی اول تکلیف مسجدو مشخص کن!!
 
پاسخ:
سلام.
این بروشور معیارها و ایده هایی هست برای فعالیت های مسجد. هدف این بروشور و اون مجموعه، فعال کردن و هماهنگ کردن مساجد با این ایده ها و معیارهاست.
به هر حال، انتخاب عنوان بر عهده بنده نیست.
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی