ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ

اذن دخول

بسم الله

السلام علیک یا فاطمه معصومه(س)

اذن دخول



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

السلام علیک یا فاطمه معصومه(س)

اذن دخول

نظرات  (۲)

۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۱ محسن میرزابیگی
سلام سیدجان!
به نظرم عکس خوبی نیست!
یعنی المان اصلی که اون جوان هست خیلی توجه رو جلب نمیکنه و یه جورایی توی فضای عکس گم شده و شاخص نیست شاید اگه از نمای نزدیکتر عکس میگرفتی و سوژه شاخص تر میشد عکس بهتری از آب در میومد...
شما تاج سری سیدجان!
پاسخ:
سلام.
درسته. عکس خیلی میتونست بهتر باشه. در حال برگشت از حرم بودم که یه لحظه برگشتم، این صحنه رو دیدم و عکس رو گرفتم.
یه مقدار سعی کردم با قراردادن شخص توی یک سوم سمت راست و محو کردن اطراف توجه رو به سوژه بیشتر کنم، که ظاهرا نتونستم خیلی موفق باشم.
اگر نزدیک تر میرفتم تابلو زیارت نامه (که البته خیلی محو شده) پیدا نبود یا مجبور بودم از پرسپکتیو کم کنم و اون خطوط سایه ها و پله ها رو تا حدی از دست بدم.
ولی خودم این عکس رو دوست دارم.
سپاس بابت نظر.

واژه کم آوردم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی