ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳ ب.ظ

حق

بسم الله

حق

رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم

علی مع الحق و الحق مع علی

Prophet Mohammad Peace Be Upon Him

The Right is with Ali and Ali is in the Right.

 

تقدیم به عزیز گرامی، جناب حسین قربانی

تمیزکاری هایی نیاز داشت که در انجامش کوتاهی کردم. بر من ببخشایید.

فایل اصلی تایپوگرافی



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

حق

رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم

علی مع الحق و الحق مع علی

Prophet Mohammad Peace Be Upon Him

The Right is with Ali and Ali is in the Right.

 

تقدیم به عزیز گرامی، جناب حسین قربانی

تمیزکاری هایی نیاز داشت که در انجامش کوتاهی کردم. بر من ببخشایید.

فایل اصلی تایپوگرافی

۹۲/۰۶/۱۸

نظرات  (۵)

۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۲۶ ایمان میرزایی
الآن که با دقت بیشتر نیگا میکنم ""حرم"" میخونمش نه که من همه :))
سلام
اول ک به منم بگید جریان این هدایت چیه؟
دوم اینکه جناب سعیدزاده خود شما هم "ساندویچ" رو نوشتید "سانویچ"!!
دیدین این چیزا از شما هم بعید نیس؟؟
از منم بعید نیس
سوم اینکه بازم از تیکه کلامای من استفاده کردید؟ مجوز دارید؟
پاسخ:
سلام خانم هاشمی.
جریان این هدایت مربوط میشه به پوستر "واحد" که ایشون در نگاه اول خوندنش ولایت!! اوشون که اشتباه نخوندن؟!!!
حالا برای این هم تیکه انداختن که "خوبه این هدایت خوده نمیشه"!!! :)
این از ماجرای هدایت ...
آره، اشتباه نوشتم، میبینید چقدر خدا سریع حرفم رو زد تو سر خودم!!! دمش گرم.
درباره مورد آخر که استفاده از تیکه کلامای شما باشه، علت، علاقه و ارادت ماست به شما که اینجوری یادتون رو زنده نگه میداریم. مجوز دارم؟ دارم؟ پس ممناین!!!
سلاک
تایپوگرافیش خیلی زیبا شده
موفق باشید
پاسخ:
سلام
خیلی خوشحال شدم از حضورتون.
سپاس
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۹ ایمان میرزایی
منظورم بود "خونده" نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
شاهد از غیب رسید!!!
تو رو خدا ببینید، خونده رو نوشته خوده!
دیدی این چیزا ازت بعید نیست!!!!!!!
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۳۳ ایمان میرزایی
خوبه این هدایت خوده نمیشه !!!!
D:
والاااااااااااا
پاسخ:
سلام.
اگه به شما باشه، حتی ممکنه اینو الویه بخونی!!! (به یاد تمام سانویچ الویه ها!!!)
والااااااااااااا
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی