ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳ ق.ظ

تولد سرخ

بسم الله

تولد سرخ

من سرخ متولد شدم و سبز رشد خواهم کرد.

(با یاد تمام شهیدان انقلاب و دفاع مقدس)

I was Born RED, And I will grow GREEN.

(In memory of all martyrs of my country)

 

تقدیم به آقای ایمان میرزایی

به پاس تمام لطف و زحمتشون



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

تولد سرخ

من سرخ متولد شدم و سبز رشد خواهم کرد.

(با یاد تمام شهیدان انقلاب و دفاع مقدس)

I was Born RED, And I will grow GREEN.

(In memory of all martyrs of my country)

 

تقدیم به آقای ایمان میرزایی

به پاس تمام لطف و زحمتشون

نظرات  (۱۱)

۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۳ ایمان میرزایی
برادر الآن ضشما کجایی خو؟
اصفهان؟
آران؟
:(
بدون خداحافظی چرا خو!
:|
پاسخ:
سلام.
من آران و بیدگل هستم دیگه.
بدون خداحافظی کجا برم؟ گفتی قبل سربازی مطلب بذار، من هم گذاشتم.
ان شاء الله 27 خرداد میام اصفهان، مستقیم از اونجا میرم یاسوج، بعد از دو روز میام، و 31 خرداد میرم یزد.
این هم برنامه من که در جریان باشی چه زمانی کجا هستم.
:)
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۲ زینب هاشمی
اجازه ی غیبت میدید؟؟؟!!!
من یکی عمرا غیبت کنم پشت سرتون
به نفعتون میشه
نه نه نه... هرگز

پاسخ:
من میدونم شما نمیتونید جلوی خودتون رو بگیرید. حالا هزار بار بنویسید "نه"!!! فرقی نمیکنه!!!!
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۱ زینب هاشمی
اوووووووووووووو
من چقد حرف زدم!
فقط بگم من توی وبلاگ گردی خیلی مردم آزارم
امیدوارم از دعوت پشیمون نشید
پاسخ:
متوجه شدم!!!! همینطور پشیمون!!!!
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۶ زینب هاشمی
سلام
آخیش
بالاخره کد درست شد. ولی امروز صبح هر چی تلاش کردم کد فعال نبود. روزای قبل فعال بود واسه همین می تونستم به جناب چگنی نظر بدم. 
راستی پیشنهاد می کنم نظرات جدید رو بیارید اول قرار بدید. البته که این یه دستور نیست.
بگذریم

به به می بینم شد 3 تا پست! البته نوشته هاتونو بیشتر دوس دارم. نه اینکه بگم عکساتونو دوس ندارم. ولی نوشته یه چیز دیگه س. خودتون بگیرید منظورمو. بازم تبریک به آقا میرزایی. ولی چرا ادای خانوما رو در میاره؟؟؟؟؟ بزنم...............!!!!!!!!!!!! آره؟


آقا منم به شهدا علاقه دارما. معلوم نبود یعنی؟؟؟؟؟

می بینم که قراره برید یزد. اشکال نداره خوب پخته میشید.
راستی اگه رفتی سربازی معتاد نشی اونجا!!!!!
کتک کاری نکنی!!!!!!
صبحا خواب نمونی!!!!!
مرخصی میری با تاخیر برنگردی!!!!!!

سرباز فراری نشی!!!!! (این یه مورد اشکال نداره. فرار کن بیا نگارخونه پیش خودمون. به محض اینکه واردش بشی درش قفل میشه همون تو می مونی کسی نمی تونه پیداتون کنه)

رو حرف مافوقت حرف نزنی که مجبورت کنه دور تا دور پادگان رو کلاغ پر بری یا 200 تا درازنشست بری یا چند شب پشت سر هم نگهبانی بهت بده!!!!!! (آخ چقد کیف داره اگه دچار یکی از این سه مورد بشی :))))))

دفتر خاطرات هم یادت نره با خودت ببری!(فک کنم فقط دو جا هست که سرشار از خاطرات جالبه: دانشگاه و سربازی)
برگشتی همین جا خاطراتتو واسه ما تعریف کن.
موفق باشی

(خوبه. تا الان پشت سر جناب چگنی غیبت می کردیم حالا شما می رید پشت سر شما غیبت می کنیم. راضی باشید. البته امیدوارم انصافتون بیشتر از جناب چگنی باشه. ایشون که دار و ندارمونو قراره بالا بکشن شما رو نمی دونم.......)
:)
پاسخ:
و السلام.
خب، یعنی من دهنم باز موند از این همه نظر!!! حالا پاسخ از آخر به اول:
جناب چگنی بدونن، من غیبت نمیکردم، همش تقصیر اوشونه!!! بنده به همه ذکور اجازه غیبت میدم. اناث خودشون صاحب اجازه هستند!!!
من هر وقت شروع کردم به نوشتن خاطرات، بیشتر از یکی ننوشتم!!! در نتیجه خاطراتم رو درون سینه ی خودم به گور میبرم!!! یا هرچیش یادم بود درون وبلاگ به گور نمیبرم!!!
در مورد کاغ پر و ... حرفی ندارم و ترجیح میدم سکوت کنم.
در مورد فرار که باید بگم من و فرار؟!!!
در مورد اعتیاد و ... هم ایضاً من و اعتیاد و کتک و خواب و تاخیر؟!!!!!!
پخته میشم؟!!! خام بدم، پخته شدم، سوختم بیشتر به یزد میخوره!!!!
در مورد علاقه شما به شهدا هم کما کان حرفی ندارم!!! همینطور داشته باشید.
نـــَــــــــــــــــه نزنید ... ادای خانوما قضیه داره. سرّی است بین خدا و ملائکه و بنده و آقای میرزایی!!!
من نامه زیاد نوشتم. یه زمانی قصد داشتم اونا رو توی وبلاگ بزنم. شاید این کار رو کردم!!! ولی نوشتنم کلا نمیاد!!! یعنی تمرکز لازم رو اصلا ندارم. اصلاً!!! شاید با تشویق کمی انگیزه پیدا کنم!!!
پس این کد فعال شد؟!!! الفاتحه!!! بگذریم ...!!!! ترتیب نظرات هم از قضا درست شد!!!
آخیش !!!!
سلام ...
دور از جون
خخخخخ
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۱ ایمان میرزایی
:))
داری میری سربازی؟  :)
جان من کچل کردی یه عکس از خودت برامون بفرست
مردیم از بس عکس غمگین دیدیم
پاسخ:
مگه من مسخره ی شمام!!! :)
باشه، سعی خودمو میکنم!!!
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۶ ایان میرزایی
در ضمن منتظر مطالب بعدی تا قبل از سربازی هستم
:|
بازهم ممنون

پاسخ:
ان شاء الله یکی دوتا کار دیگه میذارم ...
باز هم از این حرفا؟!!! :)
راستی محل سربازیم عوض شد!!! توی این گرما و ماه رمضون، افتادم یزد!!!
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۴ ایمان میرزایی
:|
سسللللللللللللللاااااااااااااااااااااااااممممممممممم
دوباره از این حرفا؟؟؟!!!!!‌  D:
چه زحمتی بابا؟!!!!
ما به شما زحمت دادیم همه جوره
خلاصه خیلی دوستون داریم
خیلی ازتون چیز یاد گرفتم
ممنون
ممنون
ممنون
خیلی قشنگه
واقعا ممنون برای اون زحمتی که کشیدین خواستم بهتون پیامک بدم تشکر کنم حال نداشتم
حالا همین جا تشکر ویژه میکنم
حرفاتون رو روی چشم میذارم
بازم ممنون
یاعلی
D:
راستی به قول خانوما وااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی قشنگه استاد
D:
پاسخ:
سلاااااااااااااام
بعله، نه که شما از این حرفا نمیزنی؟!!! بگذریم ...
ما خلاصه که نه، با شرح و بسط دوستون داریم.
شرمنده بابت اون حرفا، عادت پیرمردا نصیحت کردنه دیگه!!!
منم همینجا تشکر ویژه میکنم.
به قول خانوما، میسی گلم، و کلی حرفای اینجوری دیگه به علاوه ی علامت قلب و گل و ستاره و ...!!! اَه اَه، حالم بد شد!!!!
نوشتی "خیلی قشنگه استاد"؟ منظورت اینه که استاد خیلی قشنگه؟ استغفرالله، کودوم استاد؟ یا منو با یکی دیگه اشتباه گرفتی؟!!! :)
علی ای حال، در جزء و کل ممناین!!
یا حق
اینو از همه کارهات بیشتر خوشم اومد 
دید خوبی داشتی.
من کجا قله کجا؟ 
مثال بود. :-) 
پاسخ:
سپاس. منم دوستش دارم.
این عکس، قسمت آقا ایمان شد دیگه. بهش هم میاد!!!
هم خودش جوونه و راهی راه رشد، و هم به شهدا علاقه داره.
ان شاء الله که ادامه دهنده‌ی همون راه هم باشه.
بله البته، شما کجا و قله کجا؟!!!! ما کجا و شما کجا؟!!!
مثالتون خوب بود!!! :پی
باز هم سپاس
راستی چرا من نمیتونم دعوتنامه ارسال کنم؟
پاسخ:
سلام. حداقل یه نظری در مورد کار میدادی اخوی!!!
نمیدونم، ولی بالای همون صفحه اول بیان نوشته چه تعداد دعوتنامه داری که میتونی بفرستی. http://bayan.ir
صفحه دعوت: http://bayan.ir/bayan/invite/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی