ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۳ ب.ظ

توت کالی هستم ...

بسم الله

توت کالی هستم،

توت کالی هستم / بر درختی فرتوت / باد را با تن من کاری نیست / حسرت روز رسیدن دارم / در وجودم از دیر / عافیت کرده رسوب / از حضیض این اوج / تا بلندای سقوط / هوس رخت کشیدن دارم / بر درختان دگر / توتهای شیرین / چه غرور آمیزند / باد تا می گذرد از برشان / عاشقانه، به زمین می ریزند / مرگشان حاصل سنگینی و شیرین شدن است / ...

(سید حسن حسینی)


تقدیم به خانم سمانه شیرازی. ان شاء الله بپسندند.


توصیه می کنم به فتوبلاگ ایشون هم سر بزنید.

یا حق



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

توت کالی هستم،

توت کالی هستم / بر درختی فرتوت / باد را با تن من کاری نیست / حسرت روز رسیدن دارم / در وجودم از دیر / عافیت کرده رسوب / از حضیض این اوج / تا بلندای سقوط / هوس رخت کشیدن دارم / بر درختان دگر / توتهای شیرین / چه غرور آمیزند / باد تا می گذرد از برشان / عاشقانه، به زمین می ریزند / مرگشان حاصل سنگینی و شیرین شدن است / ...

(سید حسن حسینی)


تقدیم به خانم سمانه شیرازی. ان شاء الله بپسندند.


توصیه می کنم به فتوبلاگ ایشون هم سر بزنید.

یا حق

۹۲/۱۲/۲۰

نظرات  (۱)

۲۰ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۲۶ سراجا منیرا
سلام
زیبا...
پاسخ:
سلام.
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی