ذهن نوشت

درگیری‌های یک ذهن مغشوش
دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ب.ظ

برای سعید

بسم الله

- v o u l o i r     c ’ e s t     p o u v o i r -

... او که خواست و توانست ...


اساسا وقت بنده گرانبهاتر از این است که صرف جمع آوری برخی آمار شود. حرف شأن را دیگر نزنید که اجل است!!! ولی کجای مجلس نشسته اند آمار خوانان و آمار دانان و حتی آمارسازان؟ یکیشان همان مرتضایی که قبلا نوشته بودمش! باور کنید اگر خارجی ها به جای جون و ماچ (به روایتی مارچ) و از این خزعبلات، از تیر و مهر و این چیزهای خوب تر استفاده می کردند جهت اشاره به ماه ها، شاید کمی همت به خرج می دادند کم همتان آماری که آمارشان ظاهرا بالاست. آن وقت با محاسبه سرانگشتی بر همگان واضح و مبرهن می شد که دی ماه، ماه فرهیخته خیزی است و نابغه زا!!! باور کنید. حکما اگر آن تحقیق کذایی انجام می شد، با قاطعیت بیشتری بر حرف خودم پافشاری می کردم و شاید حتی دست و پافشاری! می خواهید چند مثال بزنم از متولدین این ماه؟ نه، می خواهید؟ به هر حال میزنم! مثل افراد مهمی چون معین، فرهاد، همین طور کامران و هومن، و البته جنتی (البته ایرج، که هیچ نسبتی ندارد با آن که فکرش را می کنید!)، و همین احمد محمود خودمان ( منظور احمد پسر محمود نیست! ... کجایی دکتر؟!!) که ایرانیند مثلا و خارجکی ها هم از قبیل مائوتسه تونگ، حامد کرزی، ژان دارک و غیره و ذالک و افراد قشنگی چون شهره، ترانه دختر حمید خان و کتایون فرزند آقای ریاحی که باز ایرانیند مثلا و از خوارجِ دار و دسته قشنگان، مرحومه مغفوره اوا گاردنر، خانم کریستین امان پور و باز هم ژان دارک(که مهم هم بود از قضا) و عزیزان دل دیگر!!! راضی شدید؟ قانع شدید؟ هان؟ ولی از این بنده ی حقیر قبول کنید که اگر نام افراد مهم و قشنگ دیگر در لیست نیست، علت عدم ثبت دقیق تاریخ است. در واقع جانبدارانه نگاشته اند نامرد ها! یکی از این نامردی ها این است که مثلا نگارنده ی خیلی نامرد متولد شهریور بوده و آن مهم قشنگ را که دی ماهی بوده، شهریوری ثبت نموده. بارزترین مثال همین آنجلینا که اصالتا دی ماهی است(و از چشاش معلومه) یارو زده به نام ماه دیگری!! غافل از این که آنجلینا ماه ماست! باور کنید!!! البته ما که بخیل نیستیم، ارزانی همه شما باشد!!! البته حالت دومی هم هست که طرف برای این که فرزند نابغه اش زودتر به مدرسه برود، سجلش را زودتر گرفته!!! یکی خود بنده!!! و البته مثال آنقدر زیاد است که دیگر اسم کسانی مثل کاترین و آلبرت اینشتین و ... را نمی نویسم. همینجوری هم سرتان را درد آوردم!!!

یکی از همین متولدین دی ماه، غیر از بنده ی حقیر، سعید نام دارد و گرچه از گروه قشنگان نیست، ولی از مهمّان است ان شاء الله!!! شغل آباء و اجدادی آن ها یحتمل قیطان بافی و قیطان دوزی و دیگر زیر مجموعه های قیطان بوده که فامیلشان را گذاشته اند قیطانی. الله اعلم. خدمت حضور انور منورتان عارضم که شخص موجود در قسمت چپ عکس پائین، سعید نیست. نهایتا شهاب است! گفتم تا خدای ناکرده اشتباه نگیرید. اگر متولد دی بود شاید میشد کمی اغماض کرد! اما کور خوانده! نیست!!! می گفتم، او که در کنکور کارشناسی رتبه 92 آورد، در سال 92 و کنکور ارشد 93، زده و رتبه بهتری آورده!!! خواستیم تبریک بگوییم بر این عزیز دل. تبریک!!! والسلام!!!


تقدیم به رتبه 7 کنکور ارشد حقوق

سعیــد قیـطانـی

پذیرفته شده در دانشگاه شهید بهشتی تهران


(تصاویر دیگری هم هست این زیر!)

(همین هایی که الان می بینید)

نوشته های بالا نباید زحماتش را از خاطرمان دور کند. کسی که برای درس خواندنش زحمت کشید.

کسی که می توانست برای من مثل خیلی های دیگر باشد، ولی، برای من فقط او سعید است و دوستش داریم.



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
طبقه بندی موضوعی

بسم الله

- v o u l o i r     c ’ e s t     p o u v o i r -

... او که خواست و توانست ...


اساسا وقت بنده گرانبهاتر از این است که صرف جمع آوری برخی آمار شود. حرف شأن را دیگر نزنید که اجل است!!! ولی کجای مجلس نشسته اند آمار خوانان و آمار دانان و حتی آمارسازان؟ یکیشان همان مرتضایی که قبلا نوشته بودمش! باور کنید اگر خارجی ها به جای جون و ماچ (به روایتی مارچ) و از این خزعبلات، از تیر و مهر و این چیزهای خوب تر استفاده می کردند جهت اشاره به ماه ها، شاید کمی همت به خرج می دادند کم همتان آماری که آمارشان ظاهرا بالاست. آن وقت با محاسبه سرانگشتی بر همگان واضح و مبرهن می شد که دی ماه، ماه فرهیخته خیزی است و نابغه زا!!! باور کنید. حکما اگر آن تحقیق کذایی انجام می شد، با قاطعیت بیشتری بر حرف خودم پافشاری می کردم و شاید حتی دست و پافشاری! می خواهید چند مثال بزنم از متولدین این ماه؟ نه، می خواهید؟ به هر حال میزنم! مثل افراد مهمی چون معین، فرهاد، همین طور کامران و هومن، و البته جنتی (البته ایرج، که هیچ نسبتی ندارد با آن که فکرش را می کنید!)، و همین احمد محمود خودمان ( منظور احمد پسر محمود نیست! ... کجایی دکتر؟!!) که ایرانیند مثلا و خارجکی ها هم از قبیل مائوتسه تونگ، حامد کرزی، ژان دارک و غیره و ذالک و افراد قشنگی چون شهره، ترانه دختر حمید خان و کتایون فرزند آقای ریاحی که باز ایرانیند مثلا و از خوارجِ دار و دسته قشنگان، مرحومه مغفوره اوا گاردنر، خانم کریستین امان پور و باز هم ژان دارک(که مهم هم بود از قضا) و عزیزان دل دیگر!!! راضی شدید؟ قانع شدید؟ هان؟ ولی از این بنده ی حقیر قبول کنید که اگر نام افراد مهم و قشنگ دیگر در لیست نیست، علت عدم ثبت دقیق تاریخ است. در واقع جانبدارانه نگاشته اند نامرد ها! یکی از این نامردی ها این است که مثلا نگارنده ی خیلی نامرد متولد شهریور بوده و آن مهم قشنگ را که دی ماهی بوده، شهریوری ثبت نموده. بارزترین مثال همین آنجلینا که اصالتا دی ماهی است(و از چشاش معلومه) یارو زده به نام ماه دیگری!! غافل از این که آنجلینا ماه ماست! باور کنید!!! البته ما که بخیل نیستیم، ارزانی همه شما باشد!!! البته حالت دومی هم هست که طرف برای این که فرزند نابغه اش زودتر به مدرسه برود، سجلش را زودتر گرفته!!! یکی خود بنده!!! و البته مثال آنقدر زیاد است که دیگر اسم کسانی مثل کاترین و آلبرت اینشتین و ... را نمی نویسم. همینجوری هم سرتان را درد آوردم!!!

یکی از همین متولدین دی ماه، غیر از بنده ی حقیر، سعید نام دارد و گرچه از گروه قشنگان نیست، ولی از مهمّان است ان شاء الله!!! شغل آباء و اجدادی آن ها یحتمل قیطان بافی و قیطان دوزی و دیگر زیر مجموعه های قیطان بوده که فامیلشان را گذاشته اند قیطانی. الله اعلم. خدمت حضور انور منورتان عارضم که شخص موجود در قسمت چپ عکس پائین، سعید نیست. نهایتا شهاب است! گفتم تا خدای ناکرده اشتباه نگیرید. اگر متولد دی بود شاید میشد کمی اغماض کرد! اما کور خوانده! نیست!!! می گفتم، او که در کنکور کارشناسی رتبه 92 آورد، در سال 92 و کنکور ارشد 93، زده و رتبه بهتری آورده!!! خواستیم تبریک بگوییم بر این عزیز دل. تبریک!!! والسلام!!!


تقدیم به رتبه 7 کنکور ارشد حقوق

سعیــد قیـطانـی

پذیرفته شده در دانشگاه شهید بهشتی تهران


(تصاویر دیگری هم هست این زیر!)

(همین هایی که الان می بینید)

نوشته های بالا نباید زحماتش را از خاطرمان دور کند. کسی که برای درس خواندنش زحمت کشید.

کسی که می توانست برای من مثل خیلی های دیگر باشد، ولی، برای من فقط او سعید است و دوستش داریم.

نظرات  (۱۸)

سلام
مرسی از سید و همگی دوستان
پاسخ:
سلام.
سپاس
آقا سعید اگه اومدى این وبلاگ حتما بگو.
راستى باز هم سلام به آقاى سعىد زاده...!
آقا سعید اگه اومدى این وبلاگ حتما بگو.
راستى باز هم سلام به آقاى سعىد زاده...!
عه چرا؟
آخرین بار کی سعید رو دیدی؟
الان کجاست چیکار میکنه؟
ببخشید . یخده فوضولم.
پاسخ:
چون نمیدونستم دقیقا سلام چه شخصی رو برسونم و در ضمن اصلا فراموش کردم.
خیلی وقته ندیدمش. مشغوله دیگه. یحتمل کاری رو میکنه که شما حدس می زنید!!!
یه خورده فضولی اشکال نداره و قابل تحمله. اما نه برای کسی که سطح تحملش پایینه!
سلام چه خبرا؟
سلام رسوندی؟
پاسخ:
سلام.
خبری نیست جز سلامتی و کلی خبر دیگه که سلامتی رو به خطر میندازه!
راستش نه. نمیدونم چی بگم آخه!
اون اصطلاح فرانسویت رو اشتباه ترجمه کردی! (البته گوگل ترنزلیت ...!!!)
"خواستن توانستن است"
پاسخ:
سلام.
ترجمه هیچ مشکلی نداره.
من فرانسوی بلد نیستم، درست!
گوگل که دروغ نمیگه!! اصلا اینم ویکی‌پدیا:
http://en.wiktionary.org/wiki/vouloir_c%27est_pouvoir
بهشون تبریک میگم
این جوری که تو ازش تعریف میکنی اگه دختر بودم میرفتم خواستگاریششش
از طر من بهش بگو فدایی داری
پاسخ:
:)
من دیگه نمیتونم بیام اینترنت باااااااااااااااااااااااااااااای
پاسخ:
باااااااااااااااااااااااااااااای
خودش به اینترنت دسترسی نداره؟
پاسخ:
تا جایی که میدونم کاری به اینترنت نداره. روزهای معمول که مشغول کاره و شبا خسته میاد خونه.
روزای تعطیل اگه نیاز باشه خودشو میرسونه به اینترنت! چطور؟
خوب از طرف من
بگو آقا یا خانم سه نقطه سلام رسوند
پاسخ:
ان شاء الله اگر یادم باشه سلام میرسونم.
از طرف من بهش سلام برسوووووووون
پاسخ:
دقیقا از طرف چه کسی؟
ببخشید این آقا سعید چه نسبتی با شما داره؟
پاسخ:
سلام.
احتمالا همان نسبتی که با شما دارند!
ایشون یکی از دوستان هستند.

سلام علیکم

همینجوری ادامه بدبد فکر کنم بازینب خانم هاشمی همدم بتونید بشید

پاسخ:
سلام علیکم.
به به! میبینم ک از همه قشری (مخصوصا هنر) توی آبان ماه هست. بعدها شاید اسم منم اون وسطا اضافه بشه!! (جوک بود) 
درسته ک پیکاسو نقاش معروفیه و منم از کوبیسم خوشم میاد. اما از نقاشیای پیکاسو اصلا خوشم نمیاد. ب دل من ک هیچ وقت ننشسته. حتما اونم از من خوشش نمیاد!!!!!!  مخصوصا وقتی همه بهم میگن "زینب پیکاسو"!!! 
ب هر حال روحش شاد و خوشبحالش ک معروف شد و معروف موند
پاسخ:
:)))) ان شاء الله.
شما و پیکاسو؟!!! چه عرض کنم؟!
همینقدر بگم که من چیز خاصی از پیکاسو یادم نمیاد!!! خدایش بیامرزاد.
آره ی کم پیچیده بود. نمره هم نمیدیم. ولی خیلی خوب و بامزه بود.
چرا من متوجه شدم. منتهی محض محکم کاری دوباره پرسیدم. چرا توی سایت زدید شهریور؟ خب بزنید دی! مثه من ک زدم آبان. عمرا نمیزنم شهریور. 
میگم منم وسوسه شدم برم گوگل ی سرچ بزنم. :}
پاسخ:
نخواستم پیچیده باشه، ولی انگار نثر من به این سمت رفته. ناراضی هم نیستم.
پس با مزه بود؟ خدا رو شکر. وقتی گفتید پیچیده بود، نگران شدم که نکنه بامزه نبوده که با این حرفتون جمعی رو از نگرانی درآوردید.
توی سایت، تاریخ رسمی که شهریور هستش رو زدم. بچه مثبت بازی دیگه!!!
اتفاقا برای خودم جالب بود. برای آبان که شما باشید، پابلو پیکاسو هم توی همین ماه به دنیا اومده!! همین طور نیما یوشیج!!!
منبع: http://lordsky.persianblog.ir/post/25/
سلام
جمع نابغه ها جمعه هاااا... :)
بابا ماشالله ب این دوستای با اراده! تبریک میگم
بازم متنتون سنگین بودا. من ک سرم درد گرفت :) شما خـــــــــیلی حوصله دارید رفتید آمار خارجیا رو هم بیرون آوردینا.
من متوجه نشدم شما در اصل شهریوری هستید یا نیستید؟ منم جزء اون دسته ای هستم ک شناسنامشو زود گرفتن وگرنه شاید منم نابغه میشدم! والا

پاسخ:
سلام.
چه میشه کرد؟!!! اینا مشتی بودند نمونه خروار!!! البته اون خروار همشون موفقیت هایی که دارن توی درس نبوده! اکثرا در کشف راه های عدم موفقیت موفق شدند!!
متن؟ سنگین؟ فکر نمی کنم. شاید ماجرا کمی پیچیده شد آخه. وگرنه اونقدرها هم بد نیست!!! هست؟ خودم از نتیجه حدود 75 درصد راضی هستم! شما چه نمره ای میدید؟
در ضمن، از خدا که پنهون نیست، از شما چه پنهون، اون آمار رو گوگل بهم داد. یه جستجو زدم افراد مهم متولد دی ماه!! فقط آمارش کامل نیست!!! مثلا اسم من نبود!!!
حالا متوجه شدید که در اصل دی ماه متولد شدم. بعد از این همه استدلال و مثال، مشخص نبود؟!!! حتما دی ماهی نیستید که متوجه نشدید!!! :)
سپاس

با سلام

تبریک به سعید امیدوارم همیشه موفق باشه. راستی رضا کی اصفهان می آیی با pes ببرمت. fifa هم گرفتم

پاسخ:
سلام و ز.....
من که میدونم دوباره اومدی رتبه ۱ رو بکشی به رخ همه! جمع کن دیگه!
کاری نکن که نظراتی که حذف کردم رو برگردونم!!!
در ضمن کی بود که ۶تا خورد؟ چرا دیگه صدات در نمیاد؟ هان؟ فیفا که دیگه خوراکمه! بعد مصاحبه، همچین ۶ تا دیگه میزنمت.
فعلا میدون برات خالیه و دستم بهت نمیرسه. برو خوش باش!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی